Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltför många ifrågasätter fortfarande principerna med att jobba hästen lång-och-låg och förstår inte vikten av att inleda varje ridpass med en lösgörande fas.
Ja, Toppen att vi äntligen tagit till oss den tyska ridläran i Sverige. Undrar bara hur lång tid det tar innan den får någon ordentlig genomslagskraft. Alltför många ifrågasätter fortfarande principerna med att jobba hästen lång-och-låg och förstår inte vikten av att inleda varje ridpass med en lösgörande fas.
vad är detta?
Ser lussanelever, djursholmare o galliano ridas så.
däremot inte i mina hemtrakter-lägre nivå.
Var mer att man red så förr o jag är ju gammal o har med mig det från då.
Fast visst finns det, men där är hela hästen i nerförsbacke-hela tiden
Det är en konst att rida så utan att den lutar framåt.
att rida samlat men i lägre form- det är avancerad stretching
Nu den här hösten har jag kommit dit oftare och oftare i alla fall.
Det är en konst att rida så utan att den lutar framåt.
att rida samlat men i lägre form- det är avancerad stretching
Tyvärr är det nog så.* kl *
Jag kan ej förstå pratet om grunden och att det skulle vara skillnad på * proffsens* grund och allmänt
Oavsett vilken nivå man befinner sig på är det just grundarbete som arbetas med jämt
Det är jö bara graden av samling i arbetet som skiljer nivåerna åt och att tro att ett GP ekipage bara arbetar i högsta grad av samling dagligen är det väll ingen som tror eller :confused:
Ett vanligt arbetspass ska väll varjefall ha mkt skillnader i både form-samling och i huvudsak lösgörande om inte annat för motivationen- framåtbjudningen skull annars går hästen sönder på ett eller annat sätt.
* kl *
Jag kan ej förstå pratet om grunden och att det skulle vara skillnad på * proffsens* grund och allmänt
Oavsett vilken nivå man befinner sig på är det just grundarbete som arbetas med jämt
Det är jö bara graden av samling i arbetet som skiljer nivåerna åt och att tro att ett GP ekipage bara arbetar i högsta grad av samling dagligen är det väll ingen som tror eller
Ett vanligt arbetspass ska väll varjefall ha mkt skillnader i både form-samling och i huvudsak lösgörande om inte annat för motivationen- framåtbjudningen skull annars går hästen sönder på ett eller annat sätt.
* kl *
.
KL
Först en liten fråga...
Märks det att de flesta trådar bara består av samma människor efter ett tag....