Har ni hoppat nån terräng än??

P

prins_rollo

Nån som har kunnat komma ut och hoppa något än ?? Det blev ju inte speciellt mycket bättre förutsättningar för terräng nu när den jäkla snön försvann, nu är det BBLLÖTTT istället....

Sv: Har ni hoppat nån terräng än??

nej.
(om man inte räknar ett liiitet upphopp som finns på en av stigarna jag brukar rida på)

men på fredag ska det bli av i falkenberg är det tänkt :banana:

Japp jag var ute idag för första gången i år :bump: :bump:

Känns så skönt att kunna börja hoppa terräng igen efter en låååång vinter. Pållen uppskattade det verkligen :p

Var på Uddens bana, den lätta banan var fin, medans den * och ** var blöt på en del ställen men några hinder gick iaf att hoppa.

Så nu hoppas vi på sol å blåst så allt vattnet försvinner å Udden kan ha sin tävling 1 Maj.

:banana:

Vi skall iväg med tre i morgon. Fast det blir på debutant/lätt banan bara.

Så fuskigt:smirk: Vill också träna, men våran bana är för blöt för att ens vistas på....

Den 18e ska Molinna iväg på första terrängträningen! Jag väntar ett tag till, tills jag fått upp lite kondition på lille ponnyn :p

Så är det i Göteborg. Blött och lerigt, inget bra ställe alls för hästar och ridning :(

Jag hoppade terräng inomhus för tre veckor sen typ, och FY FAAAN
vad roligt det var! :love: Ponnyn var helt överlycklig och jag med!

Jag har hoppat ett nerhopp och några vattenfyllda diken utomhus,
och med tanke på hur våren har varit så får det nog räknas som att
jag har hoppat lite terräng...

Jaha vad skoj!! Hoppas det går bra för alla...

Den lilla banan var fin, var bara lite väl mkt vatten i vattengraven där så jag red bara ignenom, men annars var det kanon!!

:bump:

Har åxå varit ute på terrängen å tränat..:D det var underbaaaaart! Ska träna på onsdag igen..lääängtar.. Någon som har bilder från första hoppen på terrängbanan?

nej det är fortfarande för mkt med snö ute på våran bana än men snart så hoppas jag verkligen på att all snö försvinner så att man får komma igång...

är de hofors eller högbos bana du ska ut på då eller finns de någon inne i gävle ??

finns en liten bana i storvik, annars blir det hofors

Här var det kanon, men som Darkness sa, vattnet var lite väl, så det hoppades inte utan vadades bara igenom. Gick nästan upp till magen på stor häst.

Inte!!!! Du kan hämta hälften hos oss om du vill.

Udden kommer att som läget är nu att genomföra sina tävlingar. Arbetet på banan inför tävlingarna kommer att ske denna vecka. Så nu får vi hålla tummarna att gudarna INTE vill att vi skall ha mer snö. Hoppas på att få se/träffa många av er på Udden på våra tävlingar.

skulle gärna komma till er, men får inte lön förrän efter anmtiden gått ut så tyvärr får jag nog stanna hemma :(

Jag som bor i Norra sverige -Här e det geggigt!!!!
Var i skåne i helgen, de har ju så mkt sand mark där...orättvist. Längtar!

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Red_Chili
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 338
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 449
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 948
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar