Har ni hoppat nån terräng än??

Sv: Har ni hoppat nån terräng än??

fälttävlansnisse skrev:
i flyinge var det knappt något vatten alls i vattenhindret:cry:

I Gärds är det snustorrt...:angel:
tillråga på allt så har vattenpumpen frusit sönder :crazy:
= inget vatten i Gärds i påsk på annars kanonfina banor

Varning! Ingen har kollat kaninhålorna... :devil: + att hinderna inte fått sin vanliga genomgång ännu

PÅ Tisdag ska Molinna ut på sin första träning!:bump:

Ska få föja med som hästskötare (missar typ halva skolan:banana: )

kl

nu har jag varit ute i falkenberg och hoppat terräng :D :banana:
var ganska bra underlag alldeles lagom m vatten i vattenhindrena, men delar av banan var lite sank

var helt underbart att få hoppa iaf, även om det kändes lite ringrostigt i början :)

hoppade idag, mantorps bana är underbar nu :) skönt att den torkade upp så fort, var min o hästens första träning i terrängen tillsammans.

Jag ska iväg och hoppa om några timmar med två hästar som aldrig sett ett terräng hinder! Jag är såå laddad :banana:

*knapplån*
Jag är ju ingen FT-ryttare ännu, men är på god väg :p Imorgon är det träning på sämsholm med min klubb. Så får vi se hur hästen reagerar, han som aldrig hoppat riktiga terränghinder förr :)

*kl*
jag och Hugo var på Udden idag och tränade. Gick fint, fast han var lite väl laddad vissa stunder;) .

KL

Idag har jag hoppat allt jag kommit över hemma, det vart bara en del diken och några små stockar.
Klubbens terrängbana är ännu inte öppen för träning :(

har hoppat idag, på udden oxå. det var så himla kul!!! hästen va duktig å vädret var kanon :)

Nog var han laddad alltid. Han är så söt Hugo. Mathias var nöjd trotts två avsittningar.

Hade velat vara med på träningen idag ju..men men, ska ju tävla imorgon..:D

Det förstår jag. Lycka till i morgon. Vilka klasser skall du hoppa?

han var så duktig så. Önskar honom lycka till i framtiden. Ska han vara med på udden?

Visst var han. Nej han skall inte vara med. Får ju inte starta Shady. Men det blir hans tid sedan också. Du och Hugo var duktiga idag också. Men som Sara sa, du måste bli lite tuffare och tro på dig själv.

Nelle skrev:
Jag ska iväg och hoppa om några timmar med två hästar som aldrig sett ett terräng hinder! Jag är såå laddad :banana:

Det var SKITKUL!!! Jag fattar inte att jag har överlevt vintern utan terräng? Den ena hästen gick verkligen kanon, från att inte våga hoppa över 60cm bomhinder till att hoppa alla debutant och en del lättklass hinder på 3 månader :love: Bella var väldigt nöjd med henne.
Den andra blev väldigt trött, mest i huvudet men kämpade på bra, hoppade en del debutanthinder men mest ponnyhinder.
Tyvärr har jag inga bilder men jag slänger in en från en tävling förra året (ignorera min "armstil" :o )

http://groups.msn.com/nellen84/paddy.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=84

Liknande trådar

Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Red_Chili
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 342
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka