har jag bäddat åt en gangster...

Cita

Trådstartare
Skulle man nästan kunna tro iallafall :D

17302946.jpg


kolla in katt-mobilen (inte mig :rofl:)
17302947.jpg


17302948.jpg
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

De där fåren är så söta. Tänkte vi också ha i Elivias rum men sedan målade min kompis en jättestor väggmålning med Nalle Puh istället.

Tror din bäbis kommer trivas ypperligt där inne:D
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Fiint :D Jag har också de lakanen och mobilen.
Dock har jag inte satt upp något då vi bor så förbaskat litet nu så det får inte plats.
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Hah, du är rätt säker på att det blir en pojke nu va?
Tänk om det ploppar ut en flicka ;)
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Det passar ju både till pojkar och flickor, så varför skulle det vara ett problem?
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Ungefär sådär har vi bäddat i både barnvagn och spjälsäng till vår tös. Passar henne jättebra. :D

TS: Var har du hittat spjälskyddet? :)
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

inget är säkert, men det är väl inget som säger emot att tjejer oxå gilla döskallar :D
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Jag tänker bara på sängkläderna, inget annat ;)

Tjejer behöver inte ha bara rosa, det går utmärkt att ha blått och grönt eller dödskallar till dem med... :smirk::smirk:

systerdottern fick en pyjamas med dödskallar på i vintras...
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Dig känner jag igen! Jag var med och hjälpte till lite i er klass när ni gick i sexan. Tänk att du är så stor nu så du ska få ett eget litet barn! Grattis!
 
Sv: har jag bäddat åt en gangster...

Vem är du då :D vet att du känner till jörgen. :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 596
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 267
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
9 507
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
616
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp