Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Har gått och väntat, men vågade inte starta någon för jag antog att nån hade gjort det!:D

Har ingen egen häst, men dem hästar jag rider i både Tyskland och Sverige står på box.

Samma

Jag letade lite jag med men ingen hade gjort det and the show must go on :D

På box.

Rida med brösta eller förbygel?

Han är väl känd för hoppfolk, Hans Delling.

Samma.

På sätt och vis, har bott i tvåfamiljshus och även hyrt lösdrift på gården (inte av grannen utan av storbonden som äger hela gården)

Samma

Ja. När jag jobbade på Irland så bodde vi som jobbade där i huset tillsammans med stallet precis utanför. Det var på en stor herrgård med två stora stall.

Har du något rosa i ridutrustning till dig själv?

Ja.

Har du blingpannband till din häst på tränset?

Har gjort bandageunderlägg en gång i tiden men dom har jag inte kvar.

Har du ridit idag?

Ja... skulle bada med hästen, men hon tyckte att jag kunde bada själv så hon kastade av mig i vattnet och sprang upp på stranden. :crazy:

Samma

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 836
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 269
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 733
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar