Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Ja, en hovpensel och ett pannband :)

Har du lyckats med något (nytt eller länge eftersträvat)/nått ett mål den här veckan?

Jag sprang 6 kilometer på 40 minuter i ett sträck! :p Alltså inget "speciellt":p

Fortsätter med en fråga:
Har du blivit piskad i ansiktet av en hästsvans?

varje dag här med.

har du någon gång önskat att din häst var på ett annat sätt än va den är?

Verkligen! Har även ridit för tränare som när man ifrågasätter det de säger att man ska göra för att man inte förstår, så verkar det inte som att dom förstår själva heller...

Har du ramlat av den senaste veckan?:)

Har även ridit för tränare som när man ifrågasätter det de säger att man ska göra för att man inte förstår, så verkar det inte som att dom förstår själva heller...

Haha :D

Svar på frågan: nej *peppar peppar* :)

Har du träffat/hanterat/tagit hand om/ridit en häst som du inte har "fungerat" med, ni har inte förstått er på varandra liksom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka