Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

Tja, vet om om just slickad tror jag.. Men nosad i alla fall, är 100% om jag blivit slickad eller inte :p

Har du gjort någon riktigt skicklig och/eller pinsam ofrivillig avsittning? (berätta!)

JA! Typ alla gånger jag ramlar av är det pinsamt.. Första var när jag hade sämst balans på en het ponny och travade utan stigbyglar (var väl typ 9) och gled in under henne så hon trampade mig på armen.. Andra var när en känslig ponny (alla jag pratar om är ridskolehästar) sparka av mig under avsittning (lol), tredje när en häst hoppade åt sidan och jag ramlade av på något konstigt sätt..

Samma (sorry för långt inlägg)

Ja, första gången jag hoppade med en shettis föll jag av när jag hoppade ett 20 cm kryss (högt va? :eek: :D), hamnade på något sätt framför sadeln och gled av...stilfullt.
Har också gjort en kullerbytta ner från hästryggen när hästen hoppade lite stort och jag inte hängde med :p

Har du ramlat av och tappat luften?

Ja, usch ja.

Har du ramlat av och hållit dig ståendes på fötter ändå, dvs inte hamnat på rygg eller så?

Svarar på Sockergryn först eftersom hon var snabbare: Nej.

Skickar sen vidare hemlig´s fråga:
Har du ramlat av och hållit dig ståendes på fötter ändå, dvs inte hamnat på rygg eller så?

Har inte ramlat av så många gånger under min underbara tid (bara ridit i sex år.. är tolv) så nej, men nästan :wtf:

Samma

Inte vad jag minns iaf O_o

Har du stegrat med en häst på kommando?

Jag struntade i att lära mig finalprogrammet för jag räknade inte med att komma till final, så jag slutade på en 2plats... :< :D Det var något av LA i finalen, dressyr alltså, är eg hoppryttare.

Samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka