Har du eller ska du precis startat eget?

Sv: Har du eller ska du precis startat eget?

Jag har för mig att Visma har ett enkelt och bra bokföringsprogram för PC.
 
Sv: Har du eller ska du precis startat eget?

Tipsar om Bokis - ett superenkelt bokföringsprogram för 100 kr om året. Producerar alla enklare rapporter man behöver för deklaration och moms osv, men är begränsad om man vill göra en massa avancerad ekonomisk redovisning.

Har använt sedan 2004 utan några som helst problem whatsoever.
 
Sv: Har du eller ska du precis startat eget?

Förra gången jag hade eget bokförde jag i vanlig pappersbok. De senaste åren har jag bokfört i kodat excel (vilket man eg inte får, men ena föreningen är inte bokföringsskyldig o den andra finns det nada pengar i).
Bokför dock i Visma Eget AB nu. Skitsimpelt, skulle tom kunna lära hunden hur man gör.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 201
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 058
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 934
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp