@svea Varför citerar du mig där?![]()
För att du trodde att mitt inlägg handlade om att ändra sitt utseende på grund av Google.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@svea Varför citerar du mig där?![]()
Similitude fattade vad jag var ute efter, så jag behöver inte förklara. Tack!
Jag tolkade det som @Sörlatungu - alltså att det fanns något slags relevans i att google hittar killar som tycker orakade underliv är ofräscht, alltså något man borde väga in i sina beslut om sin kropp.För att du trodde att mitt inlägg handlade om att ändra sitt utseende på grund av Google.
Jag trodde också att Buke var ett diskussionsforum där man kunde vrida och vända på åsikter för att få folk att tänka till.
Ja, det har jag också alltid trott, fram till de senaste dagarna.![]()
Den är nog borttagen. Man får inte vara glad här längre.WTF jag kan inte hitta ROFL-smileyn!![]()
Men va?
Han kanske bara vill ha sitt skägg. Hade du rakat av dig ditt hår om din sambo sa till dig det?
Jovisst vill han bara ha sitt skägg, jag tror inte att han har några elaka baktankar på något sätt. Men han har inte haft ett samliv med sin partner på månader, vet att han hade kunnat ha det om han bara trimmade ner skägget men väljer att inte göra det. Då är samlivet med partnern antagligen inte särskilt viktigt. Och det tror jag inte har med skägg-frågan att göra utan snarare hur förhållandet är i övrigt.
Jag lägger in den åt dig:
![]()
Hade min sambo sagt sådär till mig hade jag blivit så jävla ledsen. Och arg.
Varför?
Jag undrar mest eftersom jag tror att du kanske missförstått mig. Jag har alltså ingen åsikt gällande själva skäggets vara eller icke vara, däremot att om man går månader utan ett samliv och bara rycker på axlarna åt det då är förhållandet ingen höjdare.
Därför att jag upplever det som ett manipulativt sätt att få som man vill. "Du bryr dig inte om mig!"
Där håller jag nog med dig. Det där med "din mustasch är viktigare än mig/än vårt förhållande" - jag skulle bli förtvivlad om jag hamnade på den nivån i kommunikationen. Hur fasen tar man sig vidare efter ett sådant yttrande? Jag kan faktiskt inte svara på det.Därför att jag upplever det som ett manipulativt sätt att få som man vill. "Du bryr dig inte om mig!"
Jag tänker så här, om min partner inte gillade håriga kvinnokön och jag inte är intresserad av att raka mitt. Så får vi väll båda stå ut med att hen inte slickar mig. Den har rätt till att inte behöva utsätta sig för något som den inte trivs med och jag har rätt att ha min kroppsbehåring som jag vill. Sen får vi väll bedömma om vi orkar vara i en relation där det är så.