Hannoveranerstam 381

Sv: Hannoveranerstam 381

Tack för infon!

Jo jag vet att det är fullblod på mödernet men tänkte att info om även det kanske fanns nånstans;) Eller jag vet inte hur jag tänkte egentligen:D

Gör dom så i Tyskland också att de betäcker fullblod som ex gått löp (som vi ofta gör i sverige) eller har de en mer utstuderad avel för fullblod som är ridhästar resp. galopphästar?

Ska kolla den länken du gav mig oxå! Tack!

KL

Här kommer en bild på mitt sto. Hon är stor (ca 1.75) Trevliga gångarter, men ingen supertrav. Har bättre bakben är fram. Hoppar jättetrevligt och har ett supertemprament. Har tyvärr inte så bra framställ. Ät lite parallellförskjuten och inåttåad.

29955360.jpg
[/url][/IMG]

Trådkapning :-)

Vilken intressant info!
Jag har också ett hannoveranersto och skulle vilja veta mer om mödernet.
Mamma heter Fairness (old) e.Freiherr (hann) u.Liane (hann) ue.Leibwaechter (hann)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 510
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 441
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 588
Senast: monster1
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka