han växer som ogräs! *bilder*

åååh dom är ju för underbara... en sån eller en fox terrier vill jag ha nån gång i mitt liv :D

"Vad är det för ras?"

Är du blind människa?
Ser du inte att det är en agressiv pitt bull ;) :D

Han är helt bedårande!!!!!!!!!!! Om du inte kan hitta honom en dag så har han flyttat till mig! ;)

/Timsetim :)

Underbar. :D

Har ni döpt honom än?
Har för mig att du skrev om råd i en annan tråd.

milo heter han

och en egen hemsida har han också fått! :p

http://bite.to/milodesign
där finns lite fler bilder på hans kullsyskon och mamma + mormor.. fast hemsidan är inte färdig på långa vägar så där finns eg inget intressant förutom 8-veckorsbilderna :p

Hahaha! Han är jättegullig! :d Det var bara det att när jag läste rubriken så tänkte jag "Oj en hund som växt jättemycket, undra om den växte mer än vår hund när han var valp?". Vår hund växte 2 kg i veckan i början :crazy: :D. En JR väger väl knappt två kg ens när han blir vuxen, hahaha!

Wow vilken fin hemsida! Men ni måste ju ha en gästbok, kunde ju inte lämna ett tassavtryck nu ju :( :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 547
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 622
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka