Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Härligt att läsa att ni har påbörjat eran resa mot era nya fina fria och lyckliga liv.
Jag förstår dina känslor för din dotters Japanplaner, min dotter sa för några veckor sedan, -om jag inte kommer in på universitetet så åker jag till Australien och jobbar i minst ett år. Behöver jag säga att jag är väldigt glad av dubbla orsaker att hon kom in...

Hoppas att ni kan läka och får må bra och tveka inte att vända dig till buke igen om du/ni behöver allas samlade krafter och styrka bakom er igen.

Vilken underbar läsning!
Här rinner tårarna, av glädje för er skull!
Önskar er all lycka i framtiden!

Så där var du:laugh:. För någon vecka sedan kollade jag när du senast varit inloggad, jag har undrat...

Låter fantastiskt, alltihop. Dina tjejer är:love::bow: - fast det har vi ju vetat hela tiden.

Åh vad härligt att höra att ert liv rullar på så bra just nu. Blir verkligen innerligt glad för er skull. Skönt också att han fått nobben på sitt försök till resning.

Ni är fantastiska och jag önskar er allt gott.

Oh, jag ryser av lycka när jag läser ditt inlägg, så härligt allt låter! Du har verkligen kloka barn :love:

Härligt att höra att ni går vidare i ert nya liv:) Har tänkt på er ibland, och undrat. Skönt att det ordnar sig med jobb mm. Ha det gott!

Åh, vad jag är glad att det går så bra för er och att dina tjejer har sitt mod att förverkliga sina drömmar kvar! Tack för att du uppdaterade!

kl

Citron: Även jag blir jätteglad av att läsa din uppdatering :) Underbart att det går framåt för er!

dagens bästa nyhet!!!

Så himla glad för er att allt ordnade sig!!! :banana::love:

kl

Vad härligt att höra att allt går bra för er, och att döttrarna fortfarande är lika starka och tuffa! Och ett stort grattis till drömjobbet!!! :laugh:

Vad härligt att ni håller på att bli hela i den mån det går !

Spännande med en hund, jag tror att det är precis vad dottern behöver efter allt detta. Djur läker och helar.

Och detta med att flytta långt bort - kan man inte skriva kontrakt med dem att de inte få bo längre än 5 mil bort ;);)

Vilken underbar läsning som väntade när man surfade in på buke efter en semesterpaus.

Kram till hela familjen citron!!

*KL*

Ni är alla fantastiska! Jag blir rörd till tårar av att läsa här. Läste igenom hela tråden häromdagen. Ska spara ner den, det är mycket jag inte minns från när det hela började, det är helt blankt på vissa ställen men en del står här och det känns som om jag vill ha det kvar.

Stora kramar till er alla önskar Citron och barnen!

Jag läste också igenom tråden igen häromkvällen - och blev alldeles tagen, igen. Maken till mäktig tråd!

Såg något som jag nog inte sett förut - och det var hur noggrann du var med att aldrig kränka dina barns integritet. Jag tror inte det finns ett ord i tråden som dina döttrar skulle önskat att du inte skrivit, det finns ingenstans de behöver känna sig utlämnade. Tvärtom tror jag att det du skrivit är helt "rätt"' om man ser till deras läkande... Och det är fantastiskt, med tanke på att du måste ha skrivit i chock, förtvivlan och raseri.

Du visar en mänsklig kompetens som är helt häpnadsväckande. Hoppas att drömjobbet du blivit erbjuden har med människor att göra, där har du stor begåvning:bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama