Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Faktiskt så är det ett jobb med barn och ungdomar, mera ungdomar iofs. Jag vet inte vart man drar gränsen i ålder. Och så får jag jobba med min största hobby samtidigt! Det kan verkligen inte bli bättre, det enda som är kvar är då om projektet får de pengar som är sökta vilket jag innerligt hoppas på.

Vi är nog många som hoppas med dig. :) Som Mandalaki konstaterar, du verkar passa utmärkt att jobba med människor.

Tror för övrigt att det här är den mest hjärtslitande tråd jag någonsin läst. Och jag är så enormt lättad att kunna pusta ut och innerligt glädjas åt att ni alla verkar landat med fötterna först. Stor kram tillbaka till dig och barnen!!

Jag håller tummar och tår för att ni får pengarna! Jag håller verkligen med mandalaki om ditt fina sätt att hantera dina barns integritet i den här frågan. Otroligt skickligt när du samtidigt har haft det så jobbigt!

Jag är själv i jobbet beroende av att få projektmedel som jag måste söka i tid och otid, så jag vet hur det känns att gå och vänta.

Även jag har tänkt mycket på er och blev jätteglad att läsa att ni mår bättre. Håller tummarna för att det löser sig med ditt jobb!

*KL*

Jag måste bara, jag hittade en ny hobby till...Det blir så när man som jag har galna polare som drar ut en i skogen(så långt var det helt okej då jag älskar att vara i skogen) men de gjorde det katastrofala misstaget att sätta en airsoftbössa i händerna på mig och lärde mig skjuta och spela airsoft...

Det var så underbart roligt att det finns inte! Men å andra sidan jag var redan lajvare och rollspelare så steget var väl inte jättelångt.

På fredag hoppas jag kunna bjuda på en bild av den där oerhört fula hundvalpen som flyttar in här. Om jag bara kommer ihåg hur man lägger in bilder.

Kram och lycka från familjen Citron

Åh vad kul att läsa att det går så bra för er. Slänger ofta ett öga här på föräldraforumet för att se om du uppdaterat.

Fula hundvalpar kan man inte se för mycket av :)

Fortsätt ha det bra och lycka till er, kram Tessa

Härligt med uppdateringar som är så positiva.
Bilder mottages snarast!

Åh vad härligt att läsa att det är bättre med er!

Jag har tappat min koncentration längs med vägen, så även om jag skulle hitta ork att läsa igenom sedan jag var här sist skulle det förmodligen inte fastna, men jag förstår att livet går vidare för er med! Skönt att se och höra :banana:

Så nu har jag läst hela tråden och torkat tårarna.

Tack för att du delade med dig av dina erfarenheter. Jag är djupt imponerad av din styrka Citron/Tiger - mamma! Du har fantastiska barn och dina fantastiska barn har en fantastisk mamma.

Jag önskar er i Citronfamiljen all lycka och trygghet i framtiden.

Underbart att se att livet går vidare för tjejerna och att du gör saker som är bra för dem! En hundvalp, det är ju bara så bra. De äger sina egna liv nu:laugh:

*KL*

Idag är det ett år senare. Ett år av en känslomässig berg och dalbana. Jag har lärt mig mycket, gråtit mera, kramats massor, pratat, skrattat, hatat, älskat och vågat.

Jag är inte rädd längre, barnen mår riktigt bra. Vi har lärt oss värdet av varandra, att många saker inte kan köpas för pengar, som kärlek, lycka, barndom, frihet och förtroende. Vi har upptäckt vänskap och hur stark man kan bli av nära, kära och helt okända människor som osjälviskt och underbara står där, redo med stöttande ord och kramar.

Buke har varit en av mina största andningshål, ni har betytt mer än vad ni någonsin kan förstå. Tack vare er har jag orkat stå stark för mina barn. Tack vare er har dem haft en mamma som orkat förklara, trösta, skydda, strida, slåss och envist kämpat för dem.

Frihet är stort. De firade i fredags, samma flickor som förra året, skillnaden var nu att det skrattades i mitt kök över maten de fixat och den alkoholfria skumpan. Det var underbart att höra och jag hoppas att jag får höra det ofta i framtiden.

Återigen stort tack för allt och massor med kramar från Citron och barnen.:bow::bow::bow:

Har tänkt mycket på er, men att det redan gått ett år skulle jag aldrig kunna tro.
Vilken resa ni gjort, Jag är full av beundran!

* Jenny *

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama