Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den åttaarmade juryns motivering är: för hennes enastående styrka och mod när hon med kärlek och känsla lotsade sina flickor ut ur mörkret.
Gott nytt 2013, hela citronfamiljen
Jag tycker hon borde få "Måndansare" utbytt till "Årets Bukefalist"
Känns inte som att vi behöver fundera på andra eventuella användare eller att ha någon form av omröstning, aldrig har det väll varit så självklart?
Jag tycker hon borde få "Måndansare" utbytt till "Årets Bukefalist"
Känns inte som att vi behöver fundera på andra eventuella användare eller att ha någon form av omröstning, aldrig har det väll varit så självklart?
Jag brukar inte summera det gångna året och göra listor.
Men ett litet undantag ska jag göra - och det är att utnämna min personliga Årets Bukefalist. Och det är - citron!
Den åttaarmade juryns motivering är: för hennes enastående styrka och mod när hon med kärlek och känsla lotsade sina flickor ut ur mörkret.
Jag brukar inte summera det gångna året och göra listor.
Men ett litet undantag ska jag göra - och det är att utnämna min personliga Årets Bukefalist. Och det är - citron!
Skriver under på det!