Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Tänk, ett helt år...Skönt att du och barnen kan skratta ihop och känner er trygga och fria nu.

Världens samtidigt längsta och kortaste år i ditt och flickornas liv, kan jag tänka mig.

Det var verkligen dagens absoluta höjdpunkt att få läsa hur bra ni har det nu! Jag är verkligen så himla glad för att det går så bra för er! :love:

Ni är fantastiska !
Det känns mycket att få ha delat er historia.

Vilket otroligt inspirerande människa du är! Jag hade inte sett den här tråden innan då jag inte är här så ofta men jag har nu sträckläst HELA tråden och varit helt "fast". Vilken berg och dalbana du har gått igenom men vilken kämpe du är och vilken fantastisk mamma du är!

Dina barn verkar även dom så starka och modiga!

Jag satt här med tårar i ögonen och läste hur allting ändå verkar ha löst sig så bra det går efter de omständigheter ni mött!

Önskar dig all lycka i framtiden!

Tack för att du delat med dig!

Stor Kram!!!!

Jag brukar inte summera det gångna året och göra listor.

Men ett litet undantag ska jag göra - och det är att utnämna min personliga Årets Bukefalist. Och det är - citron!:laugh:

Den åttaarmade juryns motivering är: för hennes enastående styrka och mod när hon med kärlek och känsla lotsade sina flickor ut ur mörkret.

Gott nytt 2013, hela citronfamiljen:bow:

Citron är överlägset min Årets Bukefalist också. Mandalaki uttrycker det mycket bättre än jag.

Må det nya året bli underbart.

Japp, helt självklart. Citron är överlägset årets bukefalist med sin styrka och sitt mod och sitt sätt att stå upp för sina barn. Outstanding.

Den åttaarmade juryns motivering är: för hennes enastående styrka och mod när hon med kärlek och känsla lotsade sina flickor ut ur mörkret.

Jag ansluter mig helhjärtat till juryns motivering!

Jag tycker hon borde få "Måndansare" utbytt till "Årets Bukefalist" :banana:
Känns inte som att vi behöver fundera på andra eventuella användare eller att ha någon form av omröstning, aldrig har det väll varit så självklart?

Känns inte som att vi behöver fundera på andra eventuella användare eller att ha någon form av omröstning, aldrig har det väll varit så självklart?

:bow::bow::bow::bow:
Skriver under på det!

Helt klart! Ett PM till Gunnar kanske är på sin plats? :)

citron - Jag önskar dig och de dina ett härligt nytt år! :bow:

Tycker jag någon som har lite mer street cred, än jag har här på buke, borde göra det :p

Men ett litet undantag ska jag göra - och det är att utnämna min personliga Årets Bukefalist. Och det är - citron!:laugh:

Även jag ansluter till juryns motivering !

:love::love: till citronerna !

Även jag håller helt med och självklart borde även hennes status vara "Årets Bukefalist"!
En sådan fantastisk människa ska verkligen uppmärksammas :love:
Jag hoppas att ert 2013 blir helt fantastiskt citron :laugh:
Jag sänder massor med kärlek och kämpar anda till er alla :love:

Kanonidé:bow:

Kanske kan moderatorn uppmärksamma Gunnar när hon ser detta?

kl

Instämmer i allt. Citron har varit otroligt stark och förtjänar ett otroligt gott nytt år för både sig och sin familj och att få omnämnandet Årets Bukefalist!

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama