Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år
Tänkte uppdatera lite.
Vi mår nu förvånansvärt bra måste jag säga. Njuter av sommaren, även om jag fortfarande är sjukskriven, mardrömmarna börjar ge med sig även för mig.
Kattungarna vi tog hand om adopterades först av vår amstaff och har hittat nya hem.
Jag blev erbjuden mitt drömjobb, bara sådär från ingenstans och väntar bara på att projektet ska få klartecken om finansiering sen drar det igång.
Flickorna njuter i fulla drag av sommarlovet och framförallt friheten.
Näst äldsta dottern vill köpa en hund för skadeståndspengarna ansökan till brottsoffermyndigheten ska lämnas in så fort jag samlat ihop alla papper, kompletta domar osv. En väninna han rasen hon vill ha och valparna föddes förra veckan. "Klart flickan ska ha en hund sa vännen, betala kan hon göra när hon får skadeståndet, det är inte bråttom" Så dottern fick vara med och hjälpa till när hennes valp föddes och har erbjudits att åka få lära sig trimma och följa med på utställningar framöver hur mycket hon vill. Behöver jag säga att hon är överlycklig?
Äldsta dottern planerar för sin framtida skolgång i Japan, universitet ska hon gå där minsann...Hur fan ska jag klara av att ha henne på andra sidan världen i flera år eller kanske resten av hennes liv?
Ni ska alla veta att ni är guld värda och det ni har gjort för mig, för mina barn, för oss under hela den här tiden är så oerhört att jag fortfarande saknar ord.
Jo han sökte resning i högsta domstolen också men fick nobben...