Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Sv: Han har våldtagit min dotter i nästan tio år

Väldigt skönt att höra! Önskar er all lycka till med att gå vidare i livet nu.

Ännu en bekräftelse på hur bra flickorna skötte sig både under polisutredningens gång och i rätten. Det här är deras förtjänst!:bow:

Ja, de måste ha varit fantastiskt duktiga!

Citron, det här var verkligen bra nyheter!

Vad skönt. Nu är iaf det avklarat. Ta hand om varandra nu!

Tack så oerhört mycket för ert stöd, all uppmuntran och för att ni har funnits här hela tiden för oss och för mig och mitt svammel, tankar och funderingar.

Nu tar vi tag i resten av livet och ser framåt. Det kan bara bli bättre nu :)

Ja, det kan verkligen bara bli bättre!

Hör av dig när du behöver oss igen:laugh:

Jag är så glad och lättad för er skull, så himla härligt! Ta hand om er, och jobba framåt nu!

Har skummat igenom tråden då och då. Måste bara säga hur stark du varit genom allt TS. Du har min stora beundran!!

Så skönt, Citron.
Nu kan han väl inte överklaga mer?

Var rädda om er. Kram.

HD tar väl bara upp prejudicerade fall och det här ska ju inte vara ett sånt...

Vi har fått fullt upp här med tre stycken troligen drygt fyra veckor moderlösa kattungar. Jag hade inte hjärta att inte försöka hjälpa till...så nu nappas det kissebebisar för fullt och oj vad de var hungriga när de kom. Men ökar stadigt i vikt och förföljer mig och äldsta dottern. Vi är mattanterna och hunden är adoptivmamma i övrigt.

Jag kanske inte är rik på pengar, men vem fan blir lycklig av det då? Jag kan i alla fall aldrig köpa det jag mest av allt vill ha...

Däremot är jag oerhört rik på underbara människor i min omgivning varav ni här på buke har hållit mig över ytan många gånger under den här tiden.

Buke är banne mig bäst i världen!:bow::bow::bow:

Så gulligt med kattungarna :love:

Underbart att höra om hovrättens dom! En god hjälp på er väg framåt.

Vad härligt att få ta hand om kattungar :love: Även om det är otroligt mycket jobb med att nappa upp dem så är de ju så mysiga.
Kanske är det precis vad ni behöver nu? Att få fokusera på något helt annat?! Att få ödsla en massa kärlek och omsorg på någon som behöver er så mycket för att överhuvudtaget överleva.

Jag tror att när livet är jobbigt så kommer det in någon ljusglimt i ens liv. Det kan vara relationer med människor som är korta men otroligt intensiva som man i efterhand inser att man lärde sig otroligt mycket av. Exempelvis som allt stöd du har fått härifrån forumet. Det kan också vara som för mej då det kom en hemlös katt och senare en hund som behövde ett hem. De gav mej så otroligt mycket och precis som du skriver så är man rik på andra sätt än på pengar. Att få ödsla sin kärlek på ett djur är nog bland det mest själaläkande som finns.

Jag är så glad för eran skull att det äntligen är över allt det här med rättegångar och jag hoppas att ni ska kunna få släppa det här nu och börja läka. Även om dina barn har haft en fruktansvärd otur i livet med en sådan pappa så har de också haft en otrolig tur som har dej som mamma. Att få bli trodd och få hjälp och stöd är så oerhört viktigt i sådana här lägen för att om man inte blir trodd så är det som ännu ett övergrepp.
Jag hoppas och tror att du och dina barn kan komma igenom det här och komma ut på andra sidan.
Jag önskar er all lycka i världen.

Vet inte vad jag ska skriva...och det finns inget jag kan skriva för att få dig att må bättre...Men fy säger jag bara...Lägg inte skulden på dig själv, det är inte ditt fel. Hur kan man göra så här mot sina egna barn? Ta hand om dig och tillåt dig att vara ledsen, för det här är fruktansvärt....
Jag hoppas för din skull och dina barns skull att han får sitt straff...sköt om dig! Kram

Tänkte uppdatera lite.

Vi mår nu förvånansvärt bra måste jag säga. Njuter av sommaren, även om jag fortfarande är sjukskriven, mardrömmarna börjar ge med sig även för mig.

Kattungarna vi tog hand om adopterades först av vår amstaff och har hittat nya hem.

Jag blev erbjuden mitt drömjobb, bara sådär från ingenstans och väntar bara på att projektet ska få klartecken om finansiering sen drar det igång.

Flickorna njuter i fulla drag av sommarlovet och framförallt friheten.

Näst äldsta dottern vill köpa en hund för skadeståndspengarna ansökan till brottsoffermyndigheten ska lämnas in så fort jag samlat ihop alla papper, kompletta domar osv. En väninna han rasen hon vill ha och valparna föddes förra veckan. "Klart flickan ska ha en hund sa vännen, betala kan hon göra när hon får skadeståndet, det är inte bråttom" Så dottern fick vara med och hjälpa till när hennes valp föddes och har erbjudits att åka få lära sig trimma och följa med på utställningar framöver hur mycket hon vill. Behöver jag säga att hon är överlycklig?

Äldsta dottern planerar för sin framtida skolgång i Japan, universitet ska hon gå där minsann...Hur fan ska jag klara av att ha henne på andra sidan världen i flera år eller kanske resten av hennes liv?

Ni ska alla veta att ni är guld värda och det ni har gjort för mig, för mina barn, för oss under hela den här tiden är så oerhört att jag fortfarande saknar ord.

Jo han sökte resning i högsta domstolen också men fick nobben...

Åååh! Jag blir helt varm i hjärtat och alldeles tårögd! :love:
Tänkte faktiskt på er här om dagen, så jag är jätteglad över uppdateringen, och jag tror inte jag är ensam om det! :)

Underbart att höra att ni har det så bra nu, verkligen!

Och det med hundvalpen låter ju alldeles jättefantastiskt!

KRAAAM på er! :love:

Vilken underbar uppdatering! Forstar att det kanns konstigt med dottern som vill aka till Japan men se det som en chans att aka dit och halsa pa! Nufortiden finns det sa bra kommunikationsmedel som skype och whatsapp sa det blir nastintill gratis att halla kontakt. Jag har ocksa emigrerat, dock inte lika langt, men min mamma var inte heller helt nojd med mitt beslut (av egoistiska skal, hon var saklart glad for min skull)

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 300
Senast: krambanan
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 654
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama