Hämtade hem Abuzz idag :)

M

McKikki

Jag är helt kär i en liten busloppa :love: Hämtade hem min lilla greyhoundtik idag och himmel vilka tempoväxlingar..från att ena stunden i princip riva huset till att gråta hjärtskärande efter mamma för att i nästa stund sova stenhårt :)
Jag hade nästan förträngt bebistiden *s*
 
Sv: Hämtade hem Abuzz idag :)

Naaaw! :love:
Greyhoundbäbis. :love:
Vad ska du göra med henne? Bara sällskap, hundkapp, övrigt? Greyhounds är underbara hundar när det gäller temperamentet. Min herre älskar att ligga i soffan när man ser på TV, helst på en. Och när man klappar på honom ligger han och säger mmm mmm mm. :love: :rofl:
Däremot är han ingen lydnadsstjärna, vi är glada att han lärt sig sitt och ligg, samt lägg dig ner när man åker bil. Annars skymmer han hela sikten bakåt. :D
Fast igår fick jag till ett helt klockrent fritt följ. I ungefär 20 m. Det är ju kanon! :o :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 697
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 458
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 451
Senast: miumiu
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp