Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och varje gång började du skenheligt med Söta svärmor, själv skulle jag naturligtvis aldrigJag har läst de bästa historierna i den här tråden för min svärmor som är på besök. Lika bra att hon vet vad hon fått för svärdotter på en gång, liksom.
Och varje gång började du skenheligt med Söta svärmor, själv skulle jag naturligtvis aldrig
Du, det där har jag funderat mycket på. Vad tror du om att man förvarar grejerna lite slarvigt i hopknycklat presentpapper och fabricerar ett gulnat gratulationskort med Till mandalaki på 25-årsdagen, hahaha - [namnen på de väninnor man hade i den åldern]Det här med sexleksaker och annat folk ska se dom ger mig lite ågren ibland. Tänk om jag kolarvippar i ung ålder i olycka eller vad som, å så ska mina föräldrar städa ut mitt boende och vara tvungen att ta reda på leksakslådan Det är ju inte bara en harmlös liten dildo som "man har köpt på skoj" utan en salig blandning av diverse leksaker och inget man vill att nån annan ska "rota" i
Ett tips till er som inte vågar er iväg till soptippen och slänga gamla dildos, en del butiker som säljer sexleksaker (alltså fysiska butiker) tar emot trasiga leksaker om man köper nytt där
Lite jobbigt bara att plocka ur å i dom i paketet om man vill använda domDu, det där har jag funderat mycket på. Vad tror du om att man förvarar grejerna lite slarvigt i hopknycklat presentpapper och fabricerar ett gulnat gratulationskort med Till mandalaki på 25-årsdagen, hahaha - [namnen på de väninnor man hade i den åldern]
Ja, och att klistra på gamla prislappar efteråt hela tiden. Men håll med om att det är en smart lösning!Lite jobbigt bara att plocka ur å i dom i paketet om man vill använda dom
Eller ha en helt svart låda, typ skokartong, och sen klistra en stor lapp på där man skriver "Kasta bara! ÖPPNAS EJ! Samling av spindlar" eller nått?Ja, och att klistra på gamla prislappar efteråt hela tiden. Men håll med om att det är en smart lösning!
I ett sånt läge hade jag UTGÅTT från att det var sexleksaker. Och sen kanske det var spindlarEller ha en helt svart låda, typ skokartong, och sen klistra en stor lapp på där man skriver "Kasta bara! ÖPPNAS EJ! Samling av spindlar" eller nått?
Synd att jag blev påkörd så den hamnade på skroten då. Annars hade du kunna köpt denInte nog med det! Min önskeollonblå!
Hemska tanke, än värre är det om man ligger på sjukhus, skickar hem mamma med nyckel för att hämta kläder i garderob och byrå...Då måste man ju möta hennes blick efter att man förstått att hon varit i lådan.Det här med sexleksaker och annat folk ska se dom ger mig lite ågren ibland. Tänk om jag kolarvippar i ung ålder i olycka eller vad som, å så ska mina föräldrar städa ut mitt boende och vara tvungen att ta reda på leksakslådan Det är ju inte bara en harmlös liten dildo som "man har köpt på skoj" utan en salig blandning av diverse leksaker och inget man vill att nån annan ska "rota" i
Ett tips till er som inte vågar er iväg till soptippen och slänga gamla dildos, en del butiker som säljer sexleksaker (alltså fysiska butiker) tar emot trasiga leksaker om man köper nytt där
Men hade du vågat chansa och öppna?I ett sånt läge hade jag UTGÅTT från att det var sexleksaker. Och sen kanske det var spindlar
Tss, det är ju mycket värre om man är död. Då kan man inte ljuga ihop att det var en smaklös fyllepresent från elaka tjejkompisar (för syrran) allt en toppenbra massagestav för spända nackmuskler (för mamma).Hemska tanke, än värre är det om man ligger på sjukhus, skickar hem mamma med nyckel för att hämta kläder i garderob och byrå...Då måste man ju möta hennes blick efter att man förstått att hon varit i lådan.
Man får se till att inte ha leksakerna i en garderob/byrå där man har kläder helt enkelt Typ en låda under sängen eller nåttHemska tanke, än värre är det om man ligger på sjukhus, skickar hem mamma med nyckel för att hämta kläder i garderob och byrå...Då måste man ju möta hennes blick efter att man förstått att hon varit i lådan.
Nu är jag nästan lite besviken, bildgooglade "ollonblå" och det är ju för tusan inte ett enda blått ollon nånstans
Försök läsa det där utan inlevelse."Du lindar av ollon en midsommarkrans och hänger den om ditt hår"...