Slår jag Zara Larsson om jag får en sån över min mikro?Blå skyddsplast? Du menar sån här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slår jag Zara Larsson om jag får en sån över min mikro?Blå skyddsplast? Du menar sån här?
Vad gjorde Hunken??Jag kommer aldrig glömma tråden om att "Hunken har sladdat", som @Blueberry la ut för några år sedan.
Det är en av mina absolut favorit buketrådar.
Vad gjorde Hunken??
Ahaaaa.... Gamla minnen gör sig påminda ....Han sladdade lite.
Eller rätt mycket.
Blueberrys underlife var minst sagt blue efter den incidenten. Hunken skyllde på halkigt väglag
Hahahaha!
En bukefalist glömmer aldrig!
Den tråden är 7 år gammal, och han har tack och lov inte sladdat sedan dess. Men fan hur det såg ut med alla blåmärken!
(Nu har jag och Hunken varit lyckligt gifta i fem år. )
Jag kommer aldrig glömma den tråden. Det är det absolut roligaste jag någonsin läst.
Få körde han sig av sitt misstag menar, att sladda kan inte vara direkt skönt för honom heller.
Var det inte ni dom hade sänder ett handfat oxå
Ja gud, och blåbäret undrade om man var tvungen att bajsa i duschen närmsta tiden innan Hunken, vvs-kille vill jag minnas(?), informerade om att man kan spola med en hink vattenOch en toalettstol, den sprack helt. Men då skulle vi bara borsta tänderna och kunde inte låta bli att tacklas. Hahaha. Herregud, vilket himla par vi är..!
Ja gud, och blåbäret undrade om man var tvungen att bajsa i duschen närmsta tiden innan Hunken, vvs-kille vill jag minnas(?), informerade om att man kan spola med en hink vatten
Den färgen hade jag faktiskt på min förra bil!Jag tror att jag har löst problemet med ollonblå. När jag bildgooglar ollonblå får jag alla möjliga nyanser. Därför är min slutsats att ollonblå är ett ord bara snoppbeklädda får bruka och att färgen baseras på deras egna ollon. Hade jag haft snopp hade jag önskat mig den här färgen: http://www1.garaget.org/archive/51/50054/47632/thumb_47632-423805.jpg
Min sambo påstår att ollonblå är ganska mörk. Jag känner att jag måste ha missat något iom min teori
Råkade ha grannar sålde. och jag fick en hel hög av demSom den dildo-party pooper får jag nog fråga vad det är som är så himla kul med just dildo och särskilt om det är flera, helst kassvis (som i fulla kassar)
Fattar inte riktigt den grejen, tycker mest det blir osmakligt...
Bara för att jäklas känner jag nu för att åka till tippen, viftandes med en dildo och HÖGLJUTT undra VAR SKA JAG SLÄNGA DEN HÄR!???
Det ser väl roligt ut om jag kommer dit viftandes med en rosa dildo, höggravid
Sitter just nu hos föräldrarna som pratar om sin hälsa, jag gick in här och försöker för fullt att hålla mig för skratt. Känns inte riktigt snällt att sitta och skratta nuHar precis samma problem, o jag sitter på jobbet.....
@Hyacinth
Ditt inlägg får min webbläsare att krascha! Varenda gång jag försöker läsa det verkar min telefon tillämpa censur?! Tvi dig
Då kraschar väl hela nätverket hemmaDu får googla på darth vader vibrator så ser du den
Finns olika käcka kulörer för den hugade.
Inte nog med det! Min önskeollonblå!Den färgen hade jag faktiskt på min förra bil!
Jag har haft en ollonblå Ford focus
Heh.. sällan har jag varit så road av något som av dina rätt galna trådar från den tiden.Men guuuu, det är ju läskigt vad ni minns. Typiskt mig att inte kunna hålla låg profil...