hämta dildo hos grannen

Blå skyddsplast? Du menar sån här?
d-shinny-och-den-glansiga-bl%C3%A5a-kondomen-47503559.jpg
Slår jag Zara Larsson om jag får en sån över min mikro?

Hahahaha!
En bukefalist glömmer aldrig!
Den tråden är 7 år gammal, och han har tack och lov inte sladdat sedan dess. Men fan hur det såg ut med alla blåmärken! :eek:

(Nu har jag och Hunken varit lyckligt gifta i fem år. :D)

Jag kommer aldrig glömma den tråden. Det är det absolut roligaste jag någonsin läst.
Få körde han sig av sitt misstag ;) menar, att sladda kan inte vara direkt skönt för honom heller. :p

Var det inte ni dom hade sänder ett handfat oxå:o:D

Jag kommer aldrig glömma den tråden. Det är det absolut roligaste jag någonsin läst.
Få körde han sig av sitt misstag ;) menar, att sladda kan inte vara direkt skönt för honom heller. :p

Var det inte ni dom hade sänder ett handfat oxå:o:D

Och en toalettstol, den sprack helt. Men då skulle vi bara borsta tänderna och kunde inte låta bli att tacklas. Hahaha. Herregud, vilket himla par vi är..! :o

Och en toalettstol, den sprack helt. Men då skulle vi bara borsta tänderna och kunde inte låta bli att tacklas. Hahaha. Herregud, vilket himla par vi är..! :o
Ja gud, och blåbäret undrade om man var tvungen att bajsa i duschen närmsta tiden innan Hunken, vvs-kille vill jag minnas(?), informerade om att man kan spola med en hink vatten :D

Jag tror att jag har löst problemet med ollonblå. När jag bildgooglar ollonblå får jag alla möjliga nyanser. Därför är min slutsats att ollonblå är ett ord bara snoppbeklädda får bruka och att färgen baseras på deras egna ollon. Hade jag haft snopp hade jag önskat mig den här färgen: http://www1.garaget.org/archive/51/50054/47632/thumb_47632-423805.jpg :)

Min sambo påstår att ollonblå är ganska mörk. Jag känner att jag måste ha missat något iom min teori :o
Den färgen hade jag faktiskt på min förra bil!
Jag har haft en ollonblå Ford focus :p

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka