Begriper du inte att man kan gå troslös för såna ärenden?Fan vad ni är tråkiga. Hur sexigt är det att slita av trosor som man redan geggat ner med 24 timmars hångel? Inte konstigt att ni är bittra singlar allihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Begriper du inte att man kan gå troslös för såna ärenden?Fan vad ni är tråkiga. Hur sexigt är det att slita av trosor som man redan geggat ner med 24 timmars hångel? Inte konstigt att ni är bittra singlar allihop
Hon behöver ju få ruljans på användandet om hon ska kunna sälja dem, apropå en annan tråd.Fan vad ni är tråkiga. Hur sexigt är det att slita av trosor som man redan geggat ner med 24 timmars hångel? Inte konstigt att ni är bittra singlar allihop
Blå skyddsplast? Du menar sån här?Räknar ner tills någon nämner skyddsplast ... 4 ... 3 ... 2 ...
Bara för att jäklas känner jag nu för att åka till tippen, viftandes med en dildo och HÖGLJUTT undra VAR SKA JAG SLÄNGA DEN HÄR!???
Jag kunde ju inte låta bliBlå skyddsplast? Du menar sån här?
Haha kanske skulle göra det när det är som mest folk.. jag skäms inte hahahahaBara för att jäklas känner jag nu för att åka till tippen, viftandes med en dildo och HÖGLJUTT undra VAR SKA JAG SLÄNGA DEN HÄR!???
Om jag hade haft möjlighet att posta bilder här så hade du fått en bild på min ollonblå dildo aka SvenJag tror att jag har löst problemet med ollonblå. När jag bildgooglar ollonblå får jag alla möjliga nyanser. Därför är min slutsats att ollonblå är ett ord bara snoppbeklädda får bruka och att färgen baseras på deras egna ollon. Hade jag haft snopp hade jag önskat mig den här färgen: http://www1.garaget.org/archive/51/50054/47632/thumb_47632-423805.jpg
Min sambo påstår att ollonblå är ganska mörk. Jag känner att jag måste ha missat något iom min teori
Komsi komsi, lovar att tala om vilken dagEftersom jag råkar veta att @Sonic76 bor på en liiiiten ort där alla (tror)sig känna allt och alla och veta allt om alla är den tanken svindlande kul. Isf måste jag ta en tur till tippen och filma detta
Ja jag tror att det skulle kunna bli lite pinsamt för personalenHaha kanske skulle göra det när det är som mest folk.. jag skäms inte hahahaha
Sonen är ju fortfarande deltidsboende hos sin pappa där så jag är iaf där en gång i veckanKomsi komsi, lovar att tala om vilken dag
Hade jag haft snopp hade jag önskat mig den här färgen: http://www1.garaget.org/archive/51/50054/47632/thumb_47632-423805.jpg
Nänä, den där färgen är kylskåpsblå.
Begriper du inte att man kan gå troslös för såna ärenden?
Åh, den älskade jag. Jag har inte rensat min inkorg sedan dess så om inte Buke gjort nåt har jag nog kvar bilden på blåmusenJag kommer aldrig glömma tråden om att "Hunken har sladdat", som @Blueberry la ut för några år sedan.
Det är en av mina absolut favorit buketrådar.
Jag kommer aldrig glömma tråden om att "Hunken har sladdat", som @Blueberry la ut för några år sedan.
Det är en av mina absolut favorit buketrådar.
Jag minns att du skrev ganska mycket om honom då ganska roligt att följa från "liggstadie" till lyckligt gifta och familj!Hahahaha!
En bukefalist glömmer aldrig!
Den tråden är 7 år gammal, och han har tack och lov inte sladdat sedan dess. Men fan hur det såg ut med alla blåmärken!
(Nu har jag och Hunken varit lyckligt gifta i fem år. )
Pung, ollon... (almost) same shit, different name
En bekants man hävdar att det finns en nyans av blått som heter ollonblå... jag är inte helt övertygad