hämta dildo hos grannen

Det är väl bara att ta med 10 av sina närmaste vänner till sopstationen, klä på sig en ballerinakjol i illgrönt, princesskrona och ta med en dammvippa och sen gå runt och bjuda alla människorna på pizzasliecar mellan källsorteringen av dildos. Vill man att människor ska undvika en och inte ifrågasätta när man gör märkliga saker så är "möhippa" den absolut bästa förklädnaden :D

Annars går det säkert alltid att bygga en "darth vibrader" (relativt ofarligt att googla) och kalla det för konst.
Eftersom jag råkar veta att @Sonic76 bor på en liiiiten ort där alla (tror)sig känna allt och alla och veta allt om alla är den tanken svindlande kul. Isf måste jag ta en tur till tippen och filma detta :laugh:

safe_image.php

Darth Dildo. I sense a disturbance in your crotch.

Gode Gud, få mig inte att googla igen.

Jag kände en kille som kallades ollonblå hela sin tonårstid...
Jag minns inte historien, men jag tror det var för att han färgat håret blått, och grannkärringen/distriktssköterska gav honom namnet;)
Efter ett tag var det inte konstigt när någon sa hans namn, och man kontrade med, -menar du ollonblå?

* Jenny *

Haha
Ollonblå!!! Där blev det ett högt asgarv i solstolen :laugh:
Dock tycker jag mig ha sett tillräckligt med antal ollon för att undra hur friskt ett i blå nyans är:o
Drabbat av syrebrist?
Jag vill minnas att i "misslyckat sex" eller vad tråden hette var det en som varit med en kille som hade komplex över sin lilla snopp som klämde fram syrebrist i den med jämna mellanrum för att den skulle bli större. Den som skrev inlägget kanske råkar veta ;) frågan är vem denne någon var

Jag vill minnas att i "misslyckat sex" eller vad tråden hette var det en som varit med en kille som hade komplex över sin lilla snopp som klämde fram syrebrist i den med jämna mellanrum för att den skulle bli större. Den som skrev inlägget kanske råkar veta ;) frågan är vem denne någon var
Meeen.....:rofl::rofl::rofl:

Nopp!
Den är jag oskyldig till.

Men fick själv en dildo i present från omtänksamma tjejkompisar när jag blev singel för flera år sen. Den har mest legat bortglömd i garderoben. Nu när jag flyttade ihop med sambon åkte den åter igen in i garderoben gömd mellan kläder (han vet dock om att den ligger där)
Men jag hade verkligen glömt det. Så var svärföräldrarna här en helg i början av sommaren....och det blev oväntat väldigt varmt. Så jag erbjöd svärmor att låna ett par shorts.
Vi går in i sovrummet, jag drar ut en låda i garderoben och tar shortsen som ligger överst.... Och under där ligger den där förbannade rosa saken :o:banghead::nailbiting:
Drog snabbt över nått plagg. Svärmor stod precis intill mig men hon rörde inte en min. Vet inte om hon hann se den. Men sambon hade galet kul åt det....

Nopp!
Den är jag oskyldig till.

Men fick själv en dildo i present från omtänksamma tjejkompisar när jag blev singel för flera år sen. Den har mest legat bortglömd i garderoben. Nu när jag flyttade ihop med sambon åkte den åter igen in i garderoben gömd mellan kläder (han vet dock om att den ligger där)
Men jag hade verkligen glömt det. Så var svärföräldrarna här en helg i början av sommaren....och det blev oväntat väldigt varmt. Så jag erbjöd svärmor att låna ett par shorts.
Vi går in i sovrummet, jag drar ut en låda i garderoben och tar shortsen som ligger överst.... Och under där ligger den där förbannade rosa saken :o:banghead::nailbiting:
Drog snabbt över nått plagg. Svärmor stod precis intill mig men hon rörde inte en min. Vet inte om hon hann se den. Men sambon hade galet kul åt det....
Hahaha!

Sälj den? Kanske ger bra med pengar?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka