HAHA Jadu Du får hitta stora gosedjur så du får in fleraHur många likadana slitna gosedjur kan man ha innan folk anar oråd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HAHA Jadu Du får hitta stora gosedjur så du får in fleraHur många likadana slitna gosedjur kan man ha innan folk anar oråd?
Den finns som hund också Då kan man ju låssas att det är den där gamla slitna gosedjuret man sparat sen barnsben å det är därför den finns i sovrummet
Ingen aning faktiskt. Men man kan ju hoppas det inte är i rumpan, eller munnenVart är hålet för dildon på den stackars jycken? Jag hoppas för mitt liv inte att det sitter baktill
Giraffen är nästan pinsammare. Hur många vuxna har en giraff i sovrummet liksom?
Vad är det med landshövdingen?
Aha.. Spännande... Bor han i ett slott? Och var bor TS då?Grannen hette ju Anders Björk.
Aha.. Spännande... Bor han i ett slott? Och var bor TS då?
Han bodde ju i ett rosa slott. Men han är inte längre landshövding, vet inte vart han håller hus. Bästa citatet från honom lyder:
"För det första har jag aldrig sagt det, för det andra är jag felciterad och för det tredje skulle det aldrig ha kommit ut"
man kanske får börja sy egna, men sen ses man nog som lite underlig om man har en massa mjukisdjur framme med...Hur många likadana slitna gosedjur kan man ha innan folk anar oråd?
Alltså, finns det NÅGON gång det inte passar att vara troslös?
Tror du verkligen att det håller? Dildos och papper känns ju rätt olika varandra även om de råkar ligga i en kartong, både vikt och hur de håller sig på plats.Vad tror ni om förvaring i en trist brun kartong märkt "Betalda räkningar 2008—2013"?
man kanske får börja sy egna, men sen ses man nog som lite underlig om man har en massa mjukisdjur framme med...
Lite jobbigt om föräldrarna tänker, "vi tar reda på all mat, onödigt att kasta" tar upp burken och känner hur det dunkar snarare än rasslar när man rör på burken, öppnar och får syn på en rosa dildo Om man nu har den stående i köket Har man den i sängkammaren skulle jag verkligen öppna för att se vad tusan en pastaburk gör därEn sån här kanske kan fungera också:
Geni!Vad tror ni om förvaring i en trist brun kartong märkt "Betalda räkningar 2008—2013"?
TS har givit mig alldeles för mycket tid.
Du lindar av ollon en midsommar krans
och hänger den om ditt hår
Du skrattar åt myspinnens blålila glans
som högt över ballen står
Inatt ska du doppa vid Samlaga tjärn å
i långsex, i språngsex, sen vitkissa på
Inatt är du bjuden av dildon till dans
där Pull-Stina, Knull-Lina går.