hämta dildo hos grannen

Tror du verkligen att det håller? Dildos och papper känns ju rätt olika varandra även om de råkar ligga i en kartong, både vikt och hur de håller sig på plats.

Du måste givetvis bädda in dem i ett gäng papper, typ som man packar in tallrikar vid flytt :idea: Och inte för många/låda för viktens och känslans skull. Och har du ett stort dildoförråd kan du ha en låda till märkt tex 02—07, vilket också höjer din trovärdighet som sjukt organiserad tänker jag :angel:

Med vänlig hälsning,
Funderat för mycket på denna tråd idag

Det känns lite tillfredsställande att det finns människor i världen som tycker att sambons nya "darling" är ollonblå.. Nästan värt att redogöra detta för han (nej, jag gillar verkligen inte bilen)!! :devil: @Amha.

20150801_143213_resized.jpg

:rofl::rofl:
Underbart hur tråden spårat ur lite! Men vart har @_FiA_ försvunnit åt?

Jag tror att han stod där i dörren som en grekisk Gud. Solbränd, vältränad med endast en vit handduk över höften. I handen höll han en enorm rosa dildo. Jag tror inte att @_FiA_ kundr hålla sig från att slita handduken av honom och testa sin nya rosa skönhet tillsammans med honom!

Nu har hon helt glömt bort oss och stannat kvar hos Björken, om 9 månader kommer det fram en liten Ek och innan dess blir det bröllop för hela slanten!

Hahahaha ni är väl för underbara, sitter här och garvar ihjäl mig. Har aldrig haft så många notisar någonsin :D:D:angel:

FÖRLÅT, jag har befunnit mig i en sommarstuga utan någon som helst täckning, tog dock med mig Mr Rosa dit, och hade lite trevligt. Mr Rosa ska ni nu dock inte tolka som "Grannen" utan jag menar de facto dildon.

"Grannen" Visade sig vara en närmare 75 årig lomhörd tant, som förklarade att "Jag hade beställt ett annat paket från apoteket så jag var på väg att öppna ditt (tejpen var halvt av) paket, när jag såg att det inte stod mitt namn på det" :nailbiting:

Hur f*n det kan stå Anders Björk (annat killnamn) på lappen är dock ett mysterie, några teorier? O_o:D

Hahahaha ni är väl för underbara, sitter här och garvar ihjäl mig. Har aldrig haft så många notisar någonsin :D:D:angel:

FÖRLÅT, jag har befunnit mig i en sommarstuga utan någon som helst täckning, tog dock med mig Mr Rosa dit, och hade lite trevligt. Mr Rosa ska ni nu dock inte tolka som "Grannen" utan jag menar de facto dildon.

"Grannen" Visade sig vara en närmare 75 årig lomhörd tant, som förklarade att "Jag hade beställt ett annat paket från apoteket så jag var på väg att öppna ditt (tejpen var halvt av) paket, när jag såg att det inte stod mitt namn på det" :nailbiting:

Hur f*n det kan stå Anders Björk (annat killnamn) på lappen är dock ett mysterie, några teorier? O_o:D
Hemtjänsten eller möjligen sonen troligtvis :-)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka