Jag har mer och mer slutat hälsa på okända hästar. Mest för att jag oftast är tillsammans med någon annan som inte kan läsa hästar lika bra/snabbt men också för att jag har börjat tycka det känns rätt onödigt. En del kanske kommer fram för att hälsa men dom flesta tror jag vill se om en har något gott med sig ^^ och mata okända hästar eller kända för den delen gör jag inte så länge jag inte blivit tillfrågad att göra det. Ibland har jag kommit på mig själv, då har jag fått dåligt samvete och tänkt att hmmm kanske dom bara ska få stå ifred å njuta sin hagtid så det försöker jag komma ihåg nästa gång jag går förbi en söt häst som lockar mig
Sen är det det här med säkerhet med, jag vet ju inte hur dom hästar jag går förbi är/mår. Jag litar inte på okända hundar/katter eller går fram till dom, så varför skulle jag lita på okända hästar, egentligen?
Sen är det det här med säkerhet med, jag vet ju inte hur dom hästar jag går förbi är/mår. Jag litar inte på okända hundar/katter eller går fram till dom, så varför skulle jag lita på okända hästar, egentligen?