Halloween utklädda!

Kicki_83

Trådstartare
Ska era barn ut och "bus eller godisa"??

Vad är dom utklädda till?? har ni bilder??

Har inte ens barn själv men henne ja satt barnvakt åt skulle vara utklädd i kväll men jag hann inte stanna kvar och se det tyvärr!!:(

Sv: Halloween utklädda!

Så här såg min man och dottern ut idag
P1000504.JPG

Har ingen bild men vi fick påringning av två granntjejer. Vi hade inget godis hemma och undrade om det gick lika bra med en peng. Jaha, så sökte vi cash, de tog nog inte kort ;-) Hur som helst så precis när vi stängde dörren så hörde jag hur ena sa "Vad snälla de var" Då blev jag lite glad för jag trodde vi gjorde totalt fel.

Vi har nog haft 30-40 personer här ikväll som ringt på. Det har gått åt massor med godis. Vissa grannar hade gjort iordning godispåsar redan innan, med massor med olika godis i.

Mannens "Eddie-mask" är vida omtalad. Redan för 3 år sen när han använde den för första gången så gick ryktet om denna mask snabbt och spreds i hela byn. T.o.m. på dotterns Kindergarten hade personalen hört talas om masken:D

Jaså har ni haft så mycket besök...har inte sett en enda ja :( ja som trodde det skulle komma några och "bus eller godisa" men icke sa nicke!

Jo kan tänka mej att pengar kanske var roligare än godis!

Så här såg våran ut ;)

Halloween1.jpg

* det var bara ett skämt, enbart i fotosyfte för en kul grej, och hon försökte inte ens dra av sig den...utan bara skrattade !! Konstig unge.

Jag är lite kluven till hela Halloweenprylen men samtidigt så vill jag inte missa något tillfälle att "ljusa" upp vardagen lite.
Så här är spindelnät och pumpor och vi har bakat spökbakelser som barnen hade med sig till både till förskolans Halloweenfest och som vi sedan bjöd släkten på när vi var på vår spökturné på fredagskvällen.

Vi gör alltså tvärtom, vi frågar om Bus eller Godis och så bjuder vi!
Har inga bra kort men så här såg de ut genom en suddig mobilkamera och jag har klippt bort de som inte har bett om att få vara med.

pumplisa.jpg

Gotholeopardis.jpg

Man kan vara läskig som leopard med..;)

alazzi och Mynta2: :rofl: :bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 557
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar