Halloween med hund!

Migo

Trådstartare
Ska på ploj-tävling på halloween, med pris till bästa utklädda ekipage. Det är en vallningstävling, och jag kommer köra lille Fridolf. Men VAD kan man klä ut oss till? O_o Har ni några förslag?

Sv: Halloween med hund!

Jag tänkte direkt på Mary and her Little lamb. Att spöka ut hunden i fårakläder borde väl funka, och du själv som Little Mary. ^^

Inte så originellt kanske... men... XD

Jag tänkte direkt på Mary and her Little lamb. Att spöka ut hunden i fårakläder borde väl funka, och du själv som Little Mary. ^^

Inte så originellt kanske... men... XD

Läste inte alla inlägg först innan jag skrev ..
Vi hade lite samma tanke :D

Stackars Fridolf, jag är lite sugen på "Fridolf med röda mulen", men vet inte hur kul det blir att köra Ik2 iförd tomtedräkt, och med en hund med renhorn och röd lysdiod...:p:D

Stackars Fridolf, jag är lite sugen på "Fridolf med röda mulen", men vet inte hur kul det blir att köra Ik2 iförd tomtedräkt, och med en hund med renhorn och röd lysdiod...:p:D

Snääälllllla, gör det och visa oss bild sen :D

Tomte och Fridolf är ett bra förslag.

Jag älskar barnserien "Fåret Shaun" så jag hade nog låtit hunden vara Shaun och själv klätt ut mig till hunden som är med i serien.

Jätterolig idé med maskeradtävling!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar