Hallmark Movies & Mysteries (tv-kanal)

Lovisaleonora

Trådstartare
Finns det något sätt vi i Sverige kan se Hallmarks kanal(er?)

All min trevlig verklighetsflykt/kura i soffan hela helgen verkar koncentrerad till den kanalen nu när jag fått tipset om den.
 
Puffar upp lite med att "Aurora Teagarden" verkar släppas på tv4play varje vecka nu. Trist nog har de gått på trean så inget nytt hittills. Hade gärna sett Signed Sealed Delivered som jag såg på förut någonstans.
 
Puffar upp lite med att "Aurora Teagarden" verkar släppas på tv4play varje vecka nu. Trist nog har de gått på trean så inget nytt hittills. Hade gärna sett Signed Sealed Delivered som jag såg på förut någonstans.

Den har jag redan lapat i mig som en utsvulten katt. Både innan och nu. Främst är jag sugen på "Matchmaker Mysteries".
 
Reggar man sig torde det vara ett ickeproblem och där finns knapp för det längre ner på sidan, men jag tänker ju inte regga mig för att testa åt någon annan..
Du måste välja land och blir då utslängd. Jag kan inte fejka USA för jag har inget betalkort utgivet i USA.
 
Hittat något sätt?
Verkar vara en ny Teagarden som 7an sänder nu men saknar fortfarande tidigare nämna serie :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 168
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 381
Senast: Amha
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp