Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Good point. Jag är som sagt migränslak.Det hade funnits en liiten chans att tråden undgått henom om hen inte blivit taggad, möjligen, kanske.
Men oavsett vilket så har du ju helt rättJag var så långsam att det såg jag först när jag postat. Och jag har inte ens något att skylla på.
+1 är utmärkt (lite risk för att mjölk fryser och så dock) Bättre kallt än varmt. Smaka lite på maten du. Tror inte att det är någon större risk för att maten blivit dålig.Good point. Jag är som sagt migränslak.
Jag är bara så väldigt imponerad av hagels kompetens när det gäller kylskåpsfobi.
Aha, det är bra temp? Så bra, tack!+1 är utmärkt (lite risk för att mjölk fryser och så dock) Bättre kallt än varmt. Smaka lite på maten du. Tror inte att det är någon större risk för att maten blivit dålig.
Kylskåp ska ha - i värsta fall - +8 som absolut högsta gräns.Aha, det är bra temp? Så bra, tack!
Jsg luktar och smakar i eftermiddag när jag kan äta igen.
Oj, +8 det låter varmt. Jag vill att kalla saker ska vara KALLA. Och det är de i mitt kylskåp, utan att frysa.Kylskåp ska ha - i värsta fall - +8 som absolut högsta gräns.
Mitt ideal är runt 2-5 grader. Då fryser inte mitt insulin men maten häller sig fräsch länge.
Jag är livrädd för magsjuka så jag hade avståttVad tror vi om nötfärs som tillagades förra söndagen och har förvarats i kylskåp sedan dess?
(Jag tillagade alltså den 27, bäst före-datum var 29).
Fast det är inte jag. Livrädsla begränsar en i onödan, tycker jag.Jag är livrädd för magsjuka så jag hade avstått
Jo, det är ju därför jag funderar. Fast frågan är om den har dålig hållbarhet även när den är tillagad.Tillagad eller ej, efter en vecka i kylskåp hade jag faktiskt inte ätit den och då är jag ändå inte det minsta fobisk mot utgånget datum, men just köttfärs har dålig hållbarhet.
Lider man av migrän blir man inte rädd för lite magsjuka, då har man redan sett döden i vitögatFast det är inte jag. Livrädsla begränsar en i onödan, tycker jag.
Bara att testa dåJo, det är ju därför jag funderar. Fast frågan är om den har dålig hållbarhet även när den är tillagad.
Man tillagar ju mat för att ta död på bakterier (inte bara, men många bakterier dör då i alla fall) så tillagad mat håller sig ju längre på grund av det. Personligen skulle jag se till att värma upp ordentligt (koka/steka) för säkerhets skullJo, det är ju därför jag funderar. Fast frågan är om den har dålig hållbarhet även när den är tillagad.