Hållbarhet aluminiumgolv Boj

Anna-KarinO

Trådstartare
Funderar på att köpa ett släp av Boj från 2004 med aluminiumgolv. Vet att det varit diskussioner om golvets hållbarhet här på buke, men hittar inte hur golvet har funkat irl. Skulle ni våga köpa en så gammal vagn där garantin snart går ut?

hejsan! Har ett boj från 2002 och det har aldrig nämts vid genomgångar och service. Har aldrig hört talas om att hästar trampat igenom eller av annan anledning fått byta ett aluminumgolv. Boj har haft det som standard sen 96.

Jag bytte förra året in min Boj Bravo från 00 och den hade inga anmärkningar överhuvudtaget på golvet. De i Klippan var också tydliga med att säga att golvet behöver du aldrig oroa dig för. Däremot kan såklart gummimassan behöva bytas då det slits en del där hästen står. Brukar dock laga själv med lagningskitt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 608
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 196
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 616
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar