Hallå!!!!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare liljekonvall
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 685
L

liljekonvall

Vad händer.:confused:Nu har jag skrivit två långa inlägg men får till svar att jag inte är inloggad när jag ska skicka

Sv: Hallå!!!!

Men du har ju fått in det här inlägget;)

Ibland när man tar lång tid på sig att skriva ett inlägg så kan man blir utloggad, det har hänt för mig också. Har för mig att jag loggar in mig igen och sedan skickar inlägget.

Sv: Hallå!!!!

Jaha:idea:Är ny här och hade tänkt både presentera mig och få lite tips.Men klockan är mycket nu och lite sur är jag pga att mina inloggningar försvann ,så jag tror jag väntar till imorgon.....Men tack för tipset att logga in på nytt:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 241
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 217
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 409
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka