Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nykär i min egen kille.
Limbo är bara fantastisk just nu. Tyvärr blev det ju ingen bedömning på Margaretehof så nu vet jag inte riktig när och var han ska visas. Helt hopplös att få ihop allt med alla sjukhusbesök och behandlingar. Vi ska prova att tävla lite i stället över sommaren så få vi se om det går att komma iväg på en visning i höst. Han är ju bara fem så det är inte så bråttom.
Vi har en treårig helsyster till herren ovanför också...Jag håller på att bli knäpp utan ridhäst tror jag, hur ska man stå ut egentligen? Gravid i v 33 och allt jag kan göra är att surfa hästannonser. Har rätt liten budget och tänkte försöka köpa en unghäst som inte kräver så mycket jobb i början, när vi har nykläckt bebis osv. Men jag fastnar på alldeles för dyra "färdiga" hästar. Kul att bara kunna ta vid där jag slutade, liksom.. Men har inte den budgeten. Tycker inte jag hittar några intressanta unga hästar heller, om inte alldeles för dyra och lovande..
Kollar du bara i sverige? Hittade en hel del "billiga" unghästar i DK.Jag håller på att bli knäpp utan ridhäst tror jag, hur ska man stå ut egentligen? Gravid i v 33 och allt jag kan göra är att surfa hästannonser. Har rätt liten budget och tänkte försöka köpa en unghäst som inte kräver så mycket jobb i början, när vi har nykläckt bebis osv. Men jag fastnar på alldeles för dyra "färdiga" hästar. Kul att bara kunna ta vid där jag slutade, liksom.. Men har inte den budgeten. Tycker inte jag hittar några intressanta unga hästar heller, om inte alldeles för dyra och lovande..
@Reykur Kan du inte hitta en foderhäst sålänge? Om du vill ha något mera färdigt Annars kan jag gå i god för hur kul det är att ha unghäst att utbilda o leka med!