Sävebanan, eller?
Japp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sävebanan, eller?
Sävebanan, eller?
I lördags gjorde jag domarexamination, och idag fick jag svaret.
Jag kan nu stolt titulera mig som examinerad lokaldomare!!! Glädjedans
Finns det någonstans där man kan plugga på detta på nätet? Någon som vet...? Kan också köra med släp men det här med lastsäkring behöver man som sagt inte tänka på vanligen...Precis - det är visserligen inget skriftligt teoriprov vid B96, men man ska kunna svara på muntliga frågor kring beräkning av lastvikter m m. Samt regler för lastsäkring - något man aldrig behöver fundera över när man i vanliga fall "bara" kör med häst. För mig som tog vanliga körkortet för väldigt länge sedan var det här med ecodriving nytt, annars var ju själva körningen (inkl backningen) enkel eftersom jag kört med släp så mycket under åren.
I lördags gjorde jag domarexamination, och idag fick jag svaret.
Jag kan nu stolt titulera mig som examinerad lokaldomare!!! Glädjedans
Tack all, jag är mer intresserad av nackdelarna, fördelarna har jag hört så mycket av
Har du det långa eller korta stödet fram?Jag fick backning av dressyrtränaren, hon gillade inte alls Tönn gel. Jag kan omöjligt få en vettig sits i den, den trycker bak mina skänklar och sätter mig i svank- var tvungen att ha en kilpadd under för att få lite vettigare sits, men kunde ändå inte få fram skänkeln dit jag ville.
Tycker den ligger bra på hästen dock, om hästen inte har för mycket manke.
Så Tönn gel får hänga kvar i sadelkammaren till träningshästar och liknande så jag bara kan slänga på en sadel som "jag vet passar".
Det långa. Tror det kan vara ett av problem, men sen får jag ju också fel vinkel på bäckenet på något sätt.Har du det långa eller korta stödet fram?