Hage till marsvin?

Nera

Trådstartare
Har rättså nyligen flyttat och inser nu att jag absolut inte vill att svinen ska äta upp tapeterna här med...
Så jag tänkte att jag ville ha som en hage som man kan sätta upp och ha de i när de ska vara ute ur buren. Alltså måste det vara något man kan göra en rätt stor hage av. Tänkte först på kompostgaller, men jag vet inte, de tar ju sån plats att förvara. Så har ni bukare några bra tips på vad man kan använda sig av? Helst inte något som är för dyrt.

Sv: Hage till marsvin?

Sån där rabattavgränsare som man kan köpa på rulle på typ bauhaus? ca 30 cm höga, lätt att rulla ut och fästa ihop.

Jag brukar använda det som finns tillhands för tillfälliga hagar, t.ex stabila pärmar och bokhållare, väskor osv.

Har kompostgaller, avkapat på mitten = 2 hagar eller en STOR. Fäster ihop med hårklämmor. Lätta att förvara i ett hörn eller bakom en dörr...Har tagit av den så de är "spretande" pinnar åt ena hållet och dessa trycker jag ner i marken vid utehage för xtra säkerhet...

Billigt, enkelt och lättförvarat... Hade innan en trälåda under en 120 säng men den kastades vid flytt då den ej längre fick plats under sängen....

Sånt river mina ner med en gång, sen vill jag har något som det inte gör något om det kissas på

A, sånna har jag tänk på men jag har bara hittat i tryckimpregnerat trä och det är kanske inte så bra när de gnager på det. Vet du om det finns i andra material?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 639
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar