Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad olika man kan tycka. Jag personligen tycker det är finast med en jämn bred bläs. Tycker att det är väldigt få hästar som passar i stjärn, strimbläs eller lykta eller inga täcken alls. Fast det kanske skulle vara tråkigt om alla hästar gick runt och hade bläs!! Harri har en perfekt bläs enligt mig
och det är inte bara för att det är min häst
.
![]()
Utte hur har det gått med NH-planerna?
Jag råkade surfa in på hemsidan till hon som har Wetterspitz. Är han med efter Wildkogel. Tyckte det verkade vara en väldigt trevlig häst. Snygg och vältränat var han, kul att se en annan flinga, som håller på med AR. Hoppas vi med kommer så långt en dag. Vi är fortfarande på "jobba-från-marken-stadiet".
Vem är mammorna till dessa två snyggingar? (Wetternobel och Wetterspitz)
Vad härlig han ser ut. Är det Wacker alltså? Han verkar helt outtröttlig. Det ser ut som om han skulle kunna hålla på hur länge som helst.
Men shit var det wacker? Ja han såg verkligen outtröttlig ut![]()
Jag råkade surfa in på hemsidan till hon som har Wetterspitz. Är han med efter Wildkogel. Tyckte det verkade vara en väldigt trevlig häst. Snygg och vältränat var han, kul att se en annan flinga, som håller på med AR. Hoppas vi med kommer så långt en dag. Vi är fortfarande på "jobba-från-marken-stadiet".
Vem är mammorna till dessa två snyggingar? (Wetternobel och Wetterspitz)
Är inte Winterstein pappa till Klodskovgaards Gratia och alltså morfar till Gratitude eller minns jag fel. Har för mig att han är en snygging med.
Helt riktigt, Gratitudes morfar är Winterstein. Här rider hon tillsammans med min dotter in den svenska flaggan vid världsutställningen 2005 i Ebbs på Fohlenhofarenan där som hennes morfar så ofta trollband en hel haflingervärld med sin skönhet. Gratitudes pappa är Afghan ll.
*knapplån*
Mera bus! Eldfuxen lekte lite med sin lille pojkvasker idag och filmade igen!Eldfuxen är ingen proffsfilmare än så jag hoppas ni inte blir sjösjuka av att titta på detta ...
Snubblade mitt i filmandet gjorde jag också. Och hästen är "ganska" lerig både här och där. Håll till godo! Det är i alla fall en längre film den här gången ... Inget högt hinder heller, vi lekte som sagt!
http://s192.photobucket.com/albums/z248/eldfuxen/?action=view¤t=P1240060.flv