Hängslen till barn

Glamoroza ox

Trådstartare
Går det att köpa någonstans ?

Dottern skulle behöva det.
Hon är liksom mig väldigt smal & byxor som har "inbyggt skärp" går bra, men alla dessa andra byxor halkar ner.
 
Sv: Hängslen till barn

Vet inte vart man köper hängslen, men ett tips har jag.

Min snälla mamma sydde om vanliga vuxen-hängslen till min lilleman :love: Vi var till min morfar och "rensade" i hans garderob, han hade många fina som han inte använde längre, både breda och smala. Dom blev jätte-fina :banana:

Mvh // Scata
 
Sv: Hängslen till barn

Jag har köpt på H&M till Jason
 
Sv: Hängslen till barn

*svarar allihopa*

EXIT vet jag tyvärr inte vart det finns.

Min morfar (som var den ende jag kände med hängslen) gick tyvärr bort för en del år sedan så hans grejor finns ej kvar.

Men H&M vet jag vart det är:idea: ska kolla där nästa gång jag är ut på Torp.

Tack för tipsen :)
 

Liknande trådar

Småbarn Vår dotter är väldigt slimmad och vi har svårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Hon har 92 i längd men då åker de bokstavligen...
2
Svar
23
· Visningar
1 549
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 628
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 251
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 178
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp