Byxor för smala barn?

Name it är också ganska smala i passformen.

Har haft ett sjå att hitta byxor till min tunna grabb, ingenting utan indrag i midjan har funkat. Värst var det nästan med kalsonger, men även där var hm minst. Numera är han 10 år och börjar ha vissa åsikter om hur kläderna ska se ut också, mycket svårt att få ihop smalast möjliga passform och hans egna preferenser... Långbent är han också dessutom. Dock verkar det finnas mycket fler varianter med indrag i midjan nuförtiden, när han var mindre var det i princip enbart polarn som hade det.

För övrigt är passformar på tjejavdelningen (tyvärr :mad: ) fortsatt mycket smalare i passform än på killarnas avdelning. Min dotter är i princip lika tunn som storebror var i samma ålder men de allra flesta byxor passar utan indrag på henne... Så det kan vara ett tips att kolla på "tjej"-avdelningen också, om man har en tunn kille.
 
Våra barn har samma ”problem”. Vi har kört på H&Ms 5-pack leggings (men bara från tjejavdelningen) samt leggings från Polarn.

Vill man ha jeans tipsar jag om lager 157’s modell Skippy. Smal modell med resår att spänna på insidan. Mjuka och sköna för att vara jeans.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 636
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 478
Senast: LenaH
·
Äldre Inte trosakuten som religionsförvirring, utan TROSakuten. Jag behöver hjälp! ALLT åker ju för fan ner. Jag fixar verkligen inte när...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 614
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Kattbilder #9
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp