hade med mig barnen till gynmottagningen igår =)

Ela

Trådstartare
För att sätta in en P-stav.
Vi kommer in till barnmorskan som presenterar sig och förklarar vart barnen kan sitta. De två stora var inte rikigt nöjda med det då dom ville se vad dom skulle göra med mamma.
Barnmorskan var lite orolig att de skulle tycka det var otäckt men jag förklarade att det var ok och så fick det stå och se på.
Självklart hade jag innan förklarat vad det var och varför den sattes in.
Efter en stund säger dottern (4 år):
Men mamma jag kan ialla fall inte förstå varför du ska ha en sån i armen?
Barnmorskan förklarar att det är för att mamma inte vill ha några mer barn just nu.
Dottern:
Men mamma du vet väl att det bara är att inte betäcka då :rofl:

Sv: hade med mig barnen till gynmottagningen igår =)

:rofl: Underbara ungar :love:

Ska bli så roligt (efteråt) när Rasmus också blir så stor och börjar prata, för jag antar att det just då är mer pinsamt ;)

Först missade jag att läsa att du skulle sätta in en p stav utan trodde du skulle sätta in spiral o att barnen skulle titta på..såg väl ut ungefär såhär..:o

Men sen läste jag igen som tur va..;)

barn e allt bra söta. De e alla såna där kommentarer man ska skriva upp, annars glömmer man bort dem!

Först missade jag att läsa att du skulle sätta in en p stav utan trodde du skulle sätta in spiral o att barnen skulle titta på..såg väl ut ungefär såhär..:o

Men sen läste jag igen som tur va..;)

barn e allt bra söta. De e alla såna där kommentarer man ska skriva upp, annars glömmer man bort dem!

hi hi, jag slavläste också spiral först....

Haha ungar är bara för söta.. Apropå roliga saker små barn kan säga så har jag nått rätt kul.. Sorry för trådkapningen!

Min systerdotter på 4 år sitter och tittar på film och min syster sambo säger åt henne att om hon tittar så mycket på tv så får hon fyrkantiga ögon. Hon blir fundersam och går och frågar mamma som svara jo men det får man så titta inte för mycket på tv nu.. Då ser hon hur issi funderar och säger... Snälla snälla mamma kan vi inte köpa en rund tv!?

Haha för söt!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 966
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
519
Senast: FrDrake
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama