G

Gumzan_NF

E de någon som vill snacka om en as kul rid gren? gymkana? någon som skall ut å tävla till våren...?

vilka tävlingar ska ni på, då kanske vi syns där? bor i GBG området!! hejsvejs alla gymkana galna!! :banana:

Sv: gymkana?

Jag har ridit och tränat gymkhana ett tag några år men det har inte varit regelbundet. Jag menar riktig gymkhana! Ska börja nu att rida regelbundet. Jag har ingen egen häst eller så men lånar ridskolans. ;)

Jag har ridit gymkhana i några år. Men inte regelbundet. Jag menar riktig gymkhana!
Ska nu börja rida regelbundet. Har ingen egen häst.

Gumzan_NF skrev:
E de någon som vill snacka om en as kul rid gren? gymkana? någon som skall ut å tävla till våren...?

vilka tävlingar ska ni på, då kanske vi syns där? bor i GBG området!! hejsvejs alla gymkana galna!! :banana:
jag vill alltid prata gymkhana! :) har tävlat aktivt sedan 2003 och vet inget bättre!

lånar lite... Jag undrar måste man ha ett lag på klubben eller kan man vara med i någon annan klubb och tävla (typ som i fältävlan)?

Jag rider och tävlar i Gymkhana!! så jag snackar gärna gymkhana! tävlar för Nääs RF! älskar verkligen gymkhana de är nått bland de roligaste som finns tycker jag!!:love: hehe..

Så du rider för nääs?
Min pappa har börjat jobba där, verksamhetschef så jag har vart och kollat några ggr... Trevlig klubb!

Jag tränar och tävlar (ibland) gymkhana:) jag vet ej om det blir några tävlingar i vår får se vem min tränare tar ut.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 535
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 014
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 481
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar