Gym för en vardagsstark kropp

MikaTela

Trådstartare
Ja jag vet det är corona, men har nu varit utan gym i drygt 1 år pga detta och nu klarar inte kroppen det mer.
Tränade ca 1 år och märkte stor skillnad i kroppen, gick från att vara stel, ha ont här och där och konstant trött till att må bra psykiskt och fysiskt!

Nu sitter jag nästan och väntar på att ett ryggskott ska komma, har redan nu spänningar i nacke och axlar igen.
Jag själv har hittat ett litet gym på liten ort med hårda restriktioner och har själv ett säkerhetstänk före, under och efter.
Så nu har jag ursäktat min tråds uppenbarelse nu i corona tider.

Nån mer som tränar gym för att bli vardagsstark eller kanske lite mer?
Peppa varandra, inspirera varandra?
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 900
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 733
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 191
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Hur lär man sig egentligen att hantera stress och ångest? Våren har inte varit super för mig. Flera saker som varit psykiskt...
2
Svar
31
· Visningar
2 648
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp