GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 522
  • Visningar Visningar 116 775
Sv: GULDTRÅDEN! - Grattis till Segrar!

Tack så jättemycket!!! :bow: :bow: :bow:

Det värmde lite i bedrövelsen efter att min älskade fölmärr gick bort. Det är väldigt, väldigt jobbigt att gå till stallet, men det var roligt att Jolly gick så bra i alla fall.

Jag vill säga GRATTIS till Salandge som fick vinna med sin Fräsan igår kväll!!

Tackar, tackar!:laugh:
Nu ska vi suga på den här karamellen ett tag men det dröjer nog inte länge innan man trillar ner på jorden igen!;)

GRATTIS Salandge!

Vad vi här hos oss har väntat på att få se denna damen i ledning! Jag tycker det har sett ut att finnas "go" i den här märren men hon har ju nästan alltid körts på ett passivt sätt. Nu kördes hon äntligen av en kusk som visade tro på hästen och då gick det hem också. Stort grattis! :bow:

Grattis alla som jag inte grattat innan...

man missar en del när man inte hinner och orkar Buke... :p

grattis till mig själv :angel: min unable to speak vann i fredags på ålandstravets säsongspremiär :bump: tog spets direkt, drog ifrån på upploppet och tog ny rek tid!!!!!!!!

det värsta av allt e att jag inte ens tänkte anmäla!!! varit dåligt med träningen sen julen, då fuxen inte ville att jag skulle sitta kvar i sadeln... :crazy:

som tur var har jag haft en jätte duktig tjej som ridit och lallat på med honom i skogen, när jag nu fortfarande är kryckhoppare :laugh:

dessutom vann vår bang in line sitt lopp, och jarmila tempest kom 2a i samma lopp!!! en underbar kväll!!!

JA GRATTIS Lexi! Det var verkligen en hellyckad tävlingsdag. :banana::banana:

KL

Grattis martha till segern för Zandokan Boko på Ro och den hårfina andraplatsen för Love Heart på Hd! Sicken dag! :bow:

Tack :love:

Hoppas hoppas hoppas hunter kan glänsa lite på örebro också på lördag

Grattis Dalatjej till Turbo Vikings fantastiska triumf på Solvalla idag! :bow:
200.000 i förstapris! :bump:

Liknande trådar

Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
11
· Visningar
1 137
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Edla
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 379
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 450
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vem kör och varför?
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Kaffebryggare

Hund, Katt, Andra Djur