Så med andra ord är du missnöjd över vad du har, eftersom att du bryr dig väldigt mycket om vad alla andra gör med sina hästar.
Nja, när hästen går ökad trav t.ex, går den ju med mer vägvinnande steg - längden ökar. Takten gör det inte. Så det är då underligt om du kan variera steglängden utan att variera steglängden.
Inte alls, jag bryr mig inte ett dugg om hur Fiorano köpte sin häst även om jag aldrig skulle göra så, hon tar ju hand om det som kom och är glad och nöjd, en fantastisk historia verkligen !(postorderköp)
Samma sak om någon köper en häst från Helgstrand och tar hand om den. Ja, inte bra att AH, får pengar, men det är liksom inte det vitigaste, utan att hästen mår bra
Men jag bryr mig väldigt mycket när folk köper över sin förmåga och inte tar tillräckligt med hjälp. Hästarna lider.
Samma när man tror att man kan få en häst för 100 000 (före prisraset som det bara är att träna/tävla medelsvår med) Det är på bekostnad av djuren
Om någon skulle köpa Bohemian bara för att låta honom gå på en äng skulle jag inte säga något alls