Grönt kort

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tinaas

Hej, hoppas att tråden ligger rätt :)

Jag undrar om det går att ta grönt kort på distans. Är det någon som vet om det går? Eftersom jag inte är medlem i någon förening vore det lämpligt kan jag tycka. Är öppen för alla som har tips eller andra svar.

Sv: Grönt kort

Ska du ha nytta av ditt Gröna kort så måste du ändå vara med i en förening, du får nämligen inte tävla annars!

Dessutom ska det avläggas ett ridprov och det går ju inte heller på distans.

Jag avla inget ridprov när jag tog grönt kort och vet ingen som har gjort det heller. I och för sig tog jag grönt kort med en överdomare som red på samma ridskola, så hon kanske hade pratat med vår tränare innan.

Det finns trådar om detta under forumet Hästmänniska. Prova gärna sökfunktionen.

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Svar
4
· Visningar
459
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
415
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 677
Senast: Sedna
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 314
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hundrelation