Grön GPA speed air?

manhattan_2006

Trådstartare
Någon här som har en grön? Har ni någon bild med den på? Vad tycker ni är det fruktansvärt fult med grönt? Känns lite militärvarning:D

Sv: Grön GPA speed air?

är ju ganska coolt, har faktiskt inte sett någon som har det, men skulle bara köpa en om jag hade andra hjälmar också, så kan man ha den gröna när man har grön övrig utrustning;)

jag har andra hjälmar men har inte så mycket grön utrustning, inte precis min favoritfärg, hade tänkt köpa en vit GPA men så var den slut:(
kan inte bestämma mig om grön är ok eller inte, tror inte jag sett en grön i verkligheten...

nej den gröna verkar ovanlig. men vad har du för andra hjälmar? köp en brun eller blå gpa då eller med sverigeflagga? ;)

har en marinblå JW och en svart Charles Owen, men nu har jag beställt en grön Speed air får se hur ful den är när den kommer:D

Jag var jättenära att köpa den förra hösten, men sen velade jag hit och dit och då slutade det med att jag inte köte någon förrens i våras, men då blev det jubileums hjälmen istället.
Jag tycker dom gröna är sjukt snygga och funderar på att köpa den nu iaf! :p

så nu har den äntligen kommit från Tyskland...
så vad tycks?:D
IMG_1171.jpg

IMG_1177.jpg

IMG_1178.jpg

Visserligen är jag en hobbyryttare med inriktning dressyr/akademisk, men jäklar så snygg den var :love: :love:

Väldigt snygg grön färg!

Skulle gärna vilja se den tillsammans med tilltänkt (?) utrustning när du får tillfälle :)

Jag tyckte den var jättefin, mycket finare än man trodde den skulle vara. :laugh:

tack alla
ja matchning blir lite klurigt men tur att jag har några andra hjälmar att välja mellan också:p

Liknande trådar

Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
806
Senast: sthu
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
485
Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 694
Senast: Skjøldur
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar