Megs

Trådstartare
Det börjar bli vår och dags att plocka fram grillen.
För tillfällt får min gamla skrangliga grill duga för de första vårgrillningarna, den var billig och redan varit med två somrar så ser verkligen inte mycket ut för världen.

Vad har ni för grillar? Ska snart leta ny och vill ha tips!

Helst en kolgrill, jag är inte mycket för gas för jag tycket att det är mindre sport att grilla med dem :angel: sant att det inte ger samma "mysiga och trevliga effekt" osv

Sv: Grill!

weber kolklotgrill, det absolut bästa jag ägt, stor som liten, spelar ingen roll.. de är överlägsna, de rostar väldigt lite, bra värme och glöd, bra kvalité.

sedan finns det säkert andra märken som är bra men av de jag testat så har konkurransen varit blank.

Jag tittade faktist pa en sadan idag. De verkar ganska dyra med om de ar rosttaliga och man ser till att se underhalla den lite extra sa ar det kanske vart det da den lar halla ett tag i sa fall.
De jag sag idag lag pa mellan 100 och 350 euro beroende pa modell och storlek. Ar det normalt?

weber grillarna har en väldigt bra ventilation underifrån om man jämför med de billigare jag har haft... Outstanding i grillresultat på kol :)
Men visst. Ska man ha den ute året runt utan skydd kan man lika väl köpa 3 billiga...

ja, de ligger ungefär i den prisklassen beroende på hur stor man ska ha och hur mycket lullull man vill ha till.

de är tåligare än många andra (billigare), och det blir väl investerade pengar om man bara förvarar den under tak under vinterhalvåret. våran är 5 år nu och den är fortfarande 'som ny', i den bemärkelsen att det inte har någon rost och fungerar lika bra som när vi köpte den, sarare ite bättre för att man blivit kompis med den.

Men visst. Ska man ha den ute året runt utan skydd kan man lika väl köpa 3 billiga...

Om jag koper en grill for ca 200 kommer den att fa ett grillskydd som man drar over nar den inte anvands och kommer att bo pa vinden under vinterhalvaret.

Kan dock erkanna att min nuvarande grill som kostade 35 euro fatt sta ute i ur o skur och ser ut darefter :crazy:

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 147
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 277
Senast: mackan
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 923
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 608
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar