Gravidmagar!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravidmagar!!!

Hoppa studsmatta? :idea::D

Det har hänt massor på min mage på bara en vecka. Har dock ingen bild än, men det kommer förhoppningsvis imorgon. :)

Vi går ut i protest! :idea: Jag har gått och gått i dag med hunden, i skogen och på cykelstigar, men inte vill han komma ut för det! :mad:

Ja du ser, och jag fixade med hö till hästarna och sadlade och höll på som en tok, jag fick inte ens en sammandragning, bara svårt att andas.. Kondisen är väl inte den bästa just nu :angel: .

Nu bär det av till FK och sedan till BM. Nu borde alla papper vara klara så jag kan få peeeeeeengar.....

Jag har tjuvstartat idag! Hämtat en liten kattunge och snacka om full fart, nu har han dock somnat efter att ha lekt och ätit lite under 1½ timmes tid ;)

Sambon tyckte jag skulle packa BB-väskan idag, undra om han börjar bli lite (ännu mer) nervös nu ;)

Hon borde ju ha legat färdigt på BB nu..

Eller kanske inte, det var bara 4 dagar sen hon var inloggad, känns som längre!

*orolig*

GRATTIS :banana:

Åhh känns som min bebis aldrig tänker vela komma ut ;) Verkar tycka det är himla lajbans å sparka på mig istället.

Vem 17 kom på att skriva att sparkarna på slutet blir mjukare :eek:

ja va för seg på att skriva så pmm hade redan sagt att hon hade fått bebis=)

*knapp*

Happ, nu har jag precis kommit hem från förlossningen IGEN..
Jag är trött på detta nu.

Hos min BM hade jag 158/107 i blodtryck.. *gah*
Sambon fick akut ta ledigt från jobbet för att följa med till förlossningen.

Nu hade jag ingen äggvita i urinet och fick åka hem med hårda restriktioner. BARA VILA. Jag skall till spec MVC på måndag istället för till min ordinarie BM, skall ta ny ctg, blodtryck och urinprov, har jag äggvita då så kommer jag inte få komma hem utan då blir jag igångsatt.

Dom är lite oroliga för min svullnad och trötthet, huvudvärken och allt. Det är ju tyvärr lite mycket här nu.

Minst lilla som inte är som normalt i helgen kräver att jag åker in till förlossningen igen..

Jag vill verkligen inte vara gravid längre......

Äsch! :(

Fast på ett sätt är det ju bra, om du får äggvita, då sätts du ju igång! :idea:

Fast jag förstår att det är jobbigt!

Du skulle nog inte hållt på med höet igår!

Hoppas att du får må lite bättre!

*pepp*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 719
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 034
Senast: Puffindog
·
Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 156
Senast: Jahopp
·
Samhälle Såg denna i mitt flöde nu, alltså man blir så in i helsike förbannat. Vad är det som händer? Hur kan man frias på det underlaget? Dom...
2
Svar
27
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat