P
Pamela
Ni som har blivit gravida, trots att ni tog p-piller, hur märkte ni att ni var gravida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mensen kom inte under den hormonfria perioden, testade en bit in på nästa p-pillerkarta för att slippa noja, och oj vad chockad jag blev av resultatet...Ni som har blivit gravida, trots att ni tog p-piller, hur märkte ni att ni var gravida?
Det blev en sån här:Ni som blev gravida trots p-piller - vad gjorde ni då? Gjorde ni abort eller behöll ni det?
Jag tror du ska ställa frågan någon annastans än på Förälder-forumet. Jag tror de flesta här faktiskt behöll sitt barn och blev föräldrar.
Ni som har blivit gravida, trots att ni tog p-piller, hur märkte ni att ni var gravida?
Visst, visst... Men jag tror i alla fall att man får en större spridning på svaren (och fler svar) om man frågar i ett annat forum (senior ex.vis).
Jag vaknade en morgon och mådde sjukt illa och spydde så fort jag rörde mig. Jag hade ingen mens eftersom jag sköt upp den/tog bort den med hjälp av p-pillrena (Väldigt stark mensvärk i 1 vecka annars), så illamåendet var enda tecknet som jag kunde märka av.
Jag åkte och köpte ett test direkt, för jag spyr extremt sällan, knappt ens vid magsjuka.
Det skrek positivt innan jag ens kissat klart på stickan..