åke

Trådstartare
Grattis på din stora dag Pufffan. Hipp hipp hurra.
Vet att tråden ligger fel. Men Pufffan brukar ju vara här. :bump: :bump: :banana: :banana:

Sv: Grattis!!

vadå fyller hon 90?
Då kan hon ju verkligen kallas tant.
Grattis i så fall.

Jag vill också gratulera. Jag är inte aktiv på forumet, men läser gärna och ofta. Mest underhållning får jag av Pufffans inlägg, som jag tycker är helt osannolikt roliga. Språket du använder är enastående och dina äventyr med Kotte överträffar det mesta. Vore jag Pufffan skulle jag samla mina inlägg i en novellsamling (med bibehållet språk givetvis!). Extra krydda på moset blir det ju när man kollar in användarprofilen. 90 År! Är du sann Pufffan eller driver du med oss? Jag vill i alla fall gratulera dig oavsett :love: Antingen för underhållningen eller för din aktingsvärda ålder, välj själv.

Grattis från Anita!

Oj, nu triller mine tårer. Hur visst ni att jag fyllt år. Jo visst fyll jag 90.Jag har baket hele veckan må ni tro. Alle verkede nöjde med vad jag hade bake i ved spisa. Jag hade baket.
Mjuker pepperkake,masariner,hallongrottor,havrekakor med chokladfyllning,sockerkaka,bonnkakor, och en härlig tårta. Och tänk att allt gick vägen denne gång. Inget gick på tok.
Vet ni vad dom kom med då? Nu blir jag rörd till tårer igen. Jo, en tjock,fet ponni. Han är 3år, korsning och inkörd. Valack. Både Kotte och jag börje nog och gråte samtidi.Det skall bli kul att sätte han i vagna.
Sedan så fick jag ett päronträd Hoppes nu bare att det går att ha här oppe. Och precente kort på blommer med.Sedan så kom dom med en toa stol. Och på måndag så skall dom börje gräve avloppe så jag kan "skite" inne som vanlig folk och pojkarna säger. Nu måst jag vile då det har vare en lång dag. Tack alle som kom ihog mig och min dag.
Vill bare skriv av mig lit

Hejsan!

Ett stort GRATTIS till dig, Puffan! :banana:
Har jag missat vad du heter, föresten!? :D

Vad mycket du bakade! :) :D
Vad fina presenter du fick! :) :)

Å så roligt med en kompis till Kotte!
Får Valdemar tebaks Lill-Rosa då?
Vad heter den nya ponnyn?
Kommer Kotte å han bra överens?

Grattis grattis :bow: :)

Med vänliga hälsningar från mig! :bump:

Lite sent, men än är det födelsedag.
Sällar mig till grattiskören, och håller med Prima helt och fullt!
Skulle gärna kommit på fika, men efter vad jag förstått bor du en bra bit uppåt landet?
Trevligt med en kompis till Kotte!
Vem vet, snart kanske du är ute och sopar banan med Nora och de andra som tävlar norröver ;)

Än en gång GRATTIS!!!
Lotta

Nu får jag sno mig på så jag hinner..:
GRATTIS Puffan!! Du är beundransvärd - önskar dig allt gott med dina pållar! :)

Önskar Karin som du inte känner, men som gläds åt din närvaro här på "nätet"

Du är ju helt fantastisk. Hur orkar du baka så mycket?Vi får väl hoppas att ditt träd lämnar fina päron så du kan göra goda inlagda päron. Och vad roligt att du slipper dasset nu.Hoppas att du hänger med i många år till. Gillar dina inlägg och bravader.

GRATTIS i efterskott Pufffan! :banana:

Kul med en kompis till Kotte! :)

Ett försenat grattis från mig också.
Glöm inte ett hästarna också vill ha tårta.
Vad ska den nya heta förresten?

Oj, tack snälle ni för allt grattis till mig.
Ponnin är en korsning. Fjord och shettis han heter Burken. Jätte snäll. Han och Kotte och Lill rosa har jätte roligt ihop. Det skall bli kul att köre han snart då han har fallet till ro här hoss mig.Svampes grejer passer bra på han så jag slipp och fare efter nye saker till han. Jag är så glaer så ni kan int tro det.

Liknande trådar

Mat Detta är INTE en tråd för smörälskare.... Jag köper både smör (och har i/på mat) och margarin (och steker i och bakar med), men detta...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag är ny linsanvändare och har bara använt linser i några månader. När jag provade ut linserna hos optiker så var det typ bara en sort...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 877
Senast: Flavor
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 305
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII