Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

JAg fick rapport att det gick 15 första varvet(eller 1000) stämmer det?? isåfall är det ju inte konstigt om han blev lite srum tillslut... Virre är ju inte mycket att prata med vid såna här tillfällen :angel: hon var i extas......

Det är mkt möjligt att det gjorde.Iaf såg han dundrfin och pigg ut där han satt och oavsett hur fort det gick så är han ursäktad att han blev trött till slut.Det var verkligen en 5 stjärnig prestation!Och att Virre var i extas var ingen underdrift*ler*

martha skrev:
Idag tror jag att lsz har en uppfödning till start :D

Vilken koll du har :D

.....ja, "vår" kille Gloster debuterade på Mantorp och kom femma . Vi var dumma nog att låta Nordensson stå som uppfödare när vi köpte mamman med fölet i magen, men i hjärtat är han verkligen vår. :love:
Att "bäbisarna" kommer till start är en seger i sig även om de inte blir några jättestjärnor.

Tack för tanken Martha !

GRATTIS Stallys "grabb" till 2:a placeringen med ponnyn :bow:

Ser att framtiden är tryggad med duktiga,prydliga kuskar :d :D

Fick reda på av en annan bukebrud att hon trodde att det var Ina79 som startade på vår hemma bana i dag.
Om det stämmer så gjorde Ina och pålle ett jätte bra lopp i dödens och slutade trea.GRATTIS i så fall :angel:

Tack tack, visst var jag och "pålle" på Årjäng idag! Han var jätteduktig men jag får nog lite bakläxa, nu blir det ett par veckors träning innan vi ger oss ut på tävlingsovalen igen.

Jasså?Tittade på ett par hästar till i loppet så jag såg inte riktigt vart du skulle få bakläxa?Nu vet jag iaf vilka ni är till nästa gång:)

Nämen var du på Årjäng igår :eek: iofs hade jag ändå inte kunnat åkt dit men GRATTIS till tredjeplatsen iallafall :bump: :bump:

*lånar knapp*
jag vill Gratulera team Sangijärvi till de senaste mycket fina resultaten!
Bellini vann senaste starten (2,2,1, i raden)
Blessing fyra igår
Fanny Fearless (uppfödar premierena får Team S-järvi iallafall) kom trea igår (med finfina raden: 1,2,4,1,3)

:bump: :D :banana:

*lånar knapp*
Jag smyger in ett grattis till oss själva! ;) Lilltokan gick B-lopp i dag och var tvåa så 100 friska poäng till oss! ;)

Snurrfian skrev:
*lånar knapp*
Jag smyger in ett grattis till oss själva! ;) Lilltokan gick B-lopp i dag och var tvåa så 100 friska poäng till oss! ;)

Klart ni ska ha ett GRATTIS!!!! :bump: Alla poäng är värdefulla!!!

/// ghost

Snurrfian skrev:
*lånar knapp*

Måste kännas finfint :d :banana: ......Grattis !!!!!!!! :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 767
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka