Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Vad kul att hon höll sig på benen.......då är hon tydligen farlig.

STORT GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!

lsz skrev:
Vad kul att hon höll sig på benen.......då är hon tydligen farlig.

STORT GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!
Jo, bara hon TRAVAR så.. :smirk:
Men hon var faktiskt väldigt duktig och trots att hon fick en galopperande Holländare i knät och kusken fick ta upp henne regält, spurtade hon väldigt bra till andra platsen.... Men jag hade varit rikare om Jorma inte kört galopp :angel: ;)

Humelibumlan skrev:
Hann ut?? Var du där??? :mad: :mad: :mad:

Näää, det var ju det jag inte var, i så fall hade jag så klart letat upp dig och grattat på plats!!!! :banana:

När jag kom in från stallet var ditt lopp redan kört, tanken fanns men tiden räckte tyvärr inte trots att jag inte har så långt...

/// ghost

ghost skrev:
Näää, det var ju det jag inte var, i så fall hade jag så klart letat upp dig och grattat på plats!!!! :banana:

När jag kom in från stallet var ditt lopp redan kört, tanken fanns men tiden räckte tyvärr inte trots att jag inte har så långt...

/// ghost
Vilken tur för dig.... ;) :p
Va synd att du inte hann, hade vart kul att träffs :D

Tack tack!! Nu har "ufot" sprungit in två gånger så mycket som han kostade, Villken merit! *S*

Humlan: Jag så ju att den var tvåa, men jag reagerade inte på namnet...kan du inte få dem att skriva humlan innom parantes efter namnet! :D Grattis iaf!!!!!

Ina79 skrev:
Tack tack!! Nu har "ufot" sprungit in två gånger så mycket som han kostade, Villken merit! *S*

Humlan: Jag så ju att den var tvåa, men jag reagerade inte på namnet...kan du inte få dem att skriva humlan innom parantes efter namnet! :D Grattis iaf!!!!!
Det är inte illa kutat! :bow:

Räcker det med att hon har ett pannband det står "Humlan" på? ;) Sen har hon ju ett det står Decet et Dolor på oxå... :angel:

VA !!! Har humlan också varit 2:a....Grattis till både dig o Ina ( fast ina har jag grattat via PM )
Nu måste jag ju få fart på mina egna Juveler snart :bump:

Grattis till en fin uppfödning Marta!Var på plats på Åmål och New Kid in Town gjorde verkligen ett toppenlopp!Men eftersom vi hade med honom på V5 fick vi hjärtat i halsgropen rejält när han stannade kort före mål.*ler* Hur som,grattis!

Tackar :D...jag var själv inte där men hörde att han gick i dödens hela vägen och var tapper ända in i mål :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 767
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka