Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

JÄTTEGRATTIS!!!

Skrev det redan i morse men vart tog det inlägget vägen? Tryckte väl på fel knapp i brådskan på jobbet. :(

/// ghost

Grattis Humlan!! :) :)

Och grattis till den på Buke som har It's Alright Ma!! :bump: :banana: :bump: Jag minns ju inte riktigt vem det var... :o :o

Jag sällan mig till gratulanterna, heja alla Buke-hästar... :bump: :bump:

JÄTTEGRATTIS xanth star....

/// ghost

Borde skämmas.....
Jag MISSADE att deras andra häst "kavvan" var tvåa i SAMMA lopp!!!

Alltså en "dubbel" till xanth star!!

Tack alla, blir nästan generad :o

Ja, vilket lopp han gjorde, It's Alright Ma :love:
L.M var lite tveksam och trodde väl på pengar men inte så mycket mer "han börjar ju bli så gammal".

Ja, starten går, Kavasaki får dödens :crazy: men släpps till ledningen, släpper där till Rambo Hornline (Kavvan är som sagt skallös och gör inget gratis)... Sen ser vi L.M lämna fjärde utvändigt med Isse 1000 kvar, och vi skakar lätt på huvudet men är mer intresserade om de ska släppa ut Kavvan, eftersom han är ju den med chans... :smirk:

Ja, de vill de ju inte göra för då vet de flesta att det är kört, så han är instängd i alla håll...

Sen kommer Isse helt plötsligt, i typ femtespår och bara vinner :love: :love: :love:
Då måste de andra släppa ut Kavvan och han kommer ut väldigt sent men spurtar bra och ohotat till andra pris :)

Trevlig kväll :) Över 22 i vinnarodds var ju inte heller så illa... ;)

Mvh Johanna

Jag tackar :bump: :bump: , hon var sååååå duktig... :love: :love: :love:

Och kusken trodde att hon skulle ha vunnit om loppet löst sig aningen bättre för dem. :p

Hennes otur kanske äntligen gett med sig? *hoppas*

/// ghost

:bow: Grattis :bow: Oh vad startabstinent jag börjar bli! får väl ta fram videofilmerna...

Jag vill bara säga grattis till Martha,SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!

Grattis från mig och hela min travkrets :banana: :bow: :banana: :bow:

hihi...ni är kul ni :rofl:

Förresten så började Black Flyer sitt segertåg idag igen...årsdebuten var som ett snabbjobb bara :bump:

:bow: Kunde inte titta på loppet igår, men det blev ju som jag trodde då :bow:

:bow: Grattis på Födelsedagen oxå :bow:

en annan häst med "samma förnamn" gör årsdebut på Gävle på Tisdag :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 767
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka