Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS!

Snurrfian skrev:
Tackar allihopa!! Vi var på plats och såg vår lilla stjärna!! Och otroligt nog var det täcken och priser i ett p21 lopp! ibland har man tur! :banana:

GRATTIS GRATTIS :D

..och grattis till Leffe Blanche som god 2:a igår på Gävle, såg segerfarlig ut vid attack på bortre långsidan upp till dödens, tapper var han iallafall :bow:

ghost skrev:
Grattis igen alltså NinasApache till 2:a platsen och det nya rekordet!!! :banana: :banana: :bow: :bow:

/// ghost

Snacka om flyt.......bara att ställa sig i ledet och GRATTA ....igen :banana: :bow: :banana:

"Bukehästarna" springer som tusan :d

GRATTIS Aquantic till 3:e platsen :bow: :banana: :bow:

party-smiley-047.gif
Grattis
Japanesen till 3:e platsen med Joker idag på Örebro.
Jag var där och såg loppet.

Tackar så mycket! :)

Han fick ett tråkigt lopp och trodde aldrig han skulle hinna fram till en 3:e plats! Ska åka till stallet snart och ge honom lite äpplen :love:

:banana: :bow: :banana: Grattis Lines till Nebraskas godkända premielopp :banana: :bow: :banana:

(och till att namnbytet gick igenom)

Grattis Humlan till tredjeplatsen !!! :banana: :banana: :bow: :bow:

Och Grattis Krims och Eldrimmer till 2:a platsen!!! :bump: :bump:

/// ghost

Senast ändrad:

Grattis till er alla och fina placeringar för Bukehästar!!! :bow: :bump: :banana:

Och grattis min lilla Supersvan och hans Piggan till 2:a platsen på Örebro,och SEGER PÅ LINDESBERG IGÅR 2140m,17,2 :love: :bow:

Här körs det så det ryker.....härliga resultat av bukehästarna :banana:

Stort Grattis Humlan, Krims och Supersvanen :bow:

Jag grattar självklart Supersvan och Piggan också, hälsa dem från mig... :banana: :banana:

Skönt med revansch efter senaste starten... :)

/// ghost

GRATTIS härifrån också till alla :banana:
Har inte varit så up to date nu under helgen då bukefalister har anstormat mitt hem :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
325
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 370
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 766
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd